طرح نظارتی ویژه نوروز در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


طرح نظارتی ویژه نوروز در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از امروز 18 بهمن ماه آغاز شده و تا نوزدهم فروردین ماه سال 1400در استان ادامه دارد.

سالار حسین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی ها به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت‌دار، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح هماهنگی و هم‌افزایی با دستگاه‌های نظارتی، برنامه­ ریزی و اتخاذ تدبیر و تمهیدات لازم برای نظارت و پایش مؤثر به هنگام فرآیند تأمین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان، توجه ویژه به "پویش مردمی بدون قیمت نخریم"، انجام گشت­های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش­ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات صنفی همچنان مورد توصیه و تأکید این سازمان است.

حسین پور در خصوص کالاهای هدف طرح نظارتی ویژ نوروز امسال، عنوان کرد: عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات ،شیر، ماست و پنیر، گوشت قرمز، گوشت­ مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، حبوبات، میوه طرح تنظیم بازار، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی­ جات، روغن موتور، مواد شوینده ،لاستیک خودرو و میوه و تره بار خواهد بود .

وی ابراز داشت: بخش دیگر نظارتی این طرح عرصه فعالیت در بخش خدماتی است که شامل شرکت­های مسافرتی زمینی،هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون­شهری و برون­شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری­ ها، رستوران­های بین شهری، نظارت بر انبارها و سردخانه­ ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همشهریان درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی،مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک