تعمیر اساسی یدک کش خلیج فارس 4 در بندرشهید رجایی آغاز شد


تعمیر اساسی یدک کش خلیج فارس 4 در بندرشهید رجایی آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تعمیر اساسی و زیرآبی شناور یدکش خلیج فارس( 4) بر روی سرسره تعمیراتی بندرشهید رجایی (داکینگ) آغاز شد.

علی رضا محمدی کرجی ران روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: یدک کش خلیج فارس در روز سیزدهم بهمن ماه جاری، آبگیری شد و تا مدت زمان یک ماه تعمیرات برروی این شناور انجام می‌شود
وی مهم‌ترین ماموریت این شناور یدک کش را شرکت در عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های تجاری و نفتی عنوان کرد و ادامه داد: این شناور پرقدرت از ۴۴۰۰ اسب بخار و توان کشش بیش از ۵۰ کیلونیوتن برخوردار است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اظهارداشت: این شناور همچنین با برخورداری از نوع رانش سمتی که قادر است به همه جهات نیرو وارد نماید، در عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین اسکورت کشتی‌ها نیز ایفای نقش می‌کند.
محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: این ۲۸ مین شناوری است که از ابتدای سالجاری تاکنون یا در اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی و یا کشتی سازی‌های استان تعمیر و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.
وی، حفاظت از سطح آمادگی عملیات شناورهای خدماتی بندر شهید رجایی را یکی از مهم‌ترین وظایف و راهبردها اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد و گفت: براساس ترسیم تقویم کاری نظامند تمامی شناورها با کاربری های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر به شکل دوره ای مراجعه و نیازمندی های فنی و موتوری آن‌ها برطرف می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا