حمله تند کیهان به کتایون ریاحی و سحر زکریا!!


حمله تند کیهان به کتایون ریاحی و سحر زکریا!!

روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان باز هم مانور سلبریتی‌ها؛ این‌بار به بهانه واکسن کرونا! به کتایون…

روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان "باز هم مانور سلبریتی‌ها؛ این‌بار به بهانه واکسن کرونا!" به کتایون ریاحی و سحر زکریا دو بازیگر مشهور سینما به تندی اعتراض کرد

حمله کیهان به سلبریتی ‌های مدافع واکسن خارجی: باز هم مانور سلبریتی‌ ها

روزنامه کیهان نوشت: هنوز فراموش نکرده‌ایم که سه سال قبل و در جریان انتخابات سال 96 برخی از سلبریتی‌ها چگونه به مانور تبلیغاتی برای رئیس‌جمهور پرداختند. اما همین سلبریتی‌ها بعدا گفتند که از کرده خویش پشیمانند و حتی بعضی‌شان از رأی دادن به روحانی ابراز شرمندگی می‌کنند و می‌گویند که نمی‌دانند جواب مردم را چه بدهند و اگر زمان به عقب برگردد، این اشتباه را تکرار نمی‌کنند! همان افراد این روزها نیز به تبلیغاتچی واکسن‌های خارجی کرونا مشغول هستند؛ درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست و بازیگر فقید، فرصت تازه‌ای برای یک "مانور جهالت" تازه برای همان افراد شده است!

این روزها برخی از سلبریتی‌های گوش به زنگ منافع غرب در ایران، واکسن را بهانه‌ای برای نمایش جهل و کم‌سوادی خودشان کرده‌اند؛ جالب این است که فقط هم بر "واکسن آمریکایی" اصرار دارند و با وجود ‌اشکالات آشکار و عوارض متعدد این واکسن، برخی از این سلبریتی‌ها به هیچ واکسن دیگری غیر از نوع آمریکایی‌اش راضی نمی‌شوند!

کیهان در واکنش به ویدئوی خبرساز سحر زکریا که در آن اشک می‌ریزد و خرید واکسن را مطالبه می‌کند، نوشته است: یکی از بازیگرهای درجه سه، ویدئویی را منتشر کرده و در آن جیغ و فریاد می‌زند که "واکسن بخرید"! او آن‌قدر بی‌اطلاع است که گفته چرا در دیگر کشورها، هیچ چهره مشهوری در اثر کرونا از دنیا نرفته؟! غافل از اینکه همین چند روز قبل، لری کینگ، سلبریتی و مجری مشهور تلویزیون آمریکا به‌خاطر کرونا درگذشت.

این روزنامه همچنین در واکنش به پست اینستاگرامی کتایون ریاحی می‌نویسد: یک بازیگر سابق دیگر هم با انتشار عکس مرحوم علی انصاریان، از او به‌عنوان "شهید واکسن" یاد کرده! تعبیری که نشان‌دهنده اوج ناآگاهی این بازیگر سابق و برخی دیگر از همکارانش از وضعیت کرونا در جهان است.

به نوشته کیهان، سؤال اساسی این است که آیا این به اصطلاح سلبریتی‌ها اطلاعی از آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در غرب و به‌ویژه آمریکا و انگلیس ندارند؟! چرا این کشورها با وجود آغاز واکسیناسیون اما همچنان روزانه هزاران مبتلا و صدها قربانی می‌دهند؟ چرا سلبریتی‌ها به‌جای تبلیغ واکسن ایرانی که نتایج مثبتی داشته و مطالبه آغاز هرچه سریع‌تر واکسیناسیون با محصول داخلی، آدرس غلط می‌دهند؟

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: کیهان


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس