افتتاح 322 میلیارد تومان پروژه در جهرم/ لزوم همراهی همه قوا برای خدمت به مردم


افتتاح 322 میلیارد تومان پروژه در جهرم/ لزوم همراهی همه قوا برای خدمت به مردم

استاندار فارس از افتتاح بیش از 23 پروژه با اعتباری بالغ بر 322 میلیارد تومان در شهرستان جهرم همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: تعداد و اعتبار این پروژه‌ها از هفته دولت تا کنون بسیار بیشتر است.

عنایت‌الله رحیمی شنبه ۱۸ بهمن و در هفتمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح ترمینال جدید فرودگاه شهدای جهرم، گفت: جهرم شهرستانی ویژه و دارای پتانسل های فراوان است که قطعا باید اقدامات زیادی برای بالفعل شدن این استعدادها انجام شود که خوشبختانه دولت اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با بیان اینکه اگر امروز پروژه‌هایی افتتاح می‌شود به همت دولت تدبیر و امید در این سختی ها است، خاطرنشان کرد: دولت به رغم سختی هایی همچون تحریم‌ها، بیماری کرونا و اینکه بیش از ۵۰ درصد از درآمد خود را در اختیار ندارد، خدماتش را به صورت گسترده ارائه داده است.

او با بیان اینکه قطعا انتظار ما از سایر قوا فراهم کردن گشایش برای ایجاد امکان مبادلات بین‌المللی است، برخورداری از رفاه و آسایش و بهره مندی از فرصت‌ها و سرمایه‌های خدادادی را حق مردم دانست و گفت: استفاده از این فرصت‌ها، نیازمند هماهنگی بین قوا و بسترسازی قانونی توسط قوه مقننه است.

استاندار فارس با بیان اینکه دولت تلاش کرده در زمینه های مختلف خدماتی را ارائه دهد، گفت: امروز اگر مسئولان مختلف با پروژه‌ها عکس می‌گیرند نتیجه زحمات همین دولتمردان است.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر، بیش از ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۲ میلیارد تومان در شهرستان جهرم افتتاح شد، گفت: برای احداث فرودگاه جهرم زحمات ویژه‌ای کشیده شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه آزاد راه شیراز -اصفهان که تنها برای شیراز و اصفهان نیست و برای اتصال جنوب به مرکز و شمال کشور است و همه مردم این مناطق از آن استفاده می‌کنند، گفت: بزرگراه شیراز- جهرم -لار، بزرگراه شیراز -فسا -داراب -جهرم -بندرعباس یا بزرگراه شیراز- فسا -استهبان- نیریز و سیرجان و... از مواردی است که توسعه استان فارس و کشور را در پی خواهد داشت.

وی همچنین به خدمات ریلی ارائه شده در استان فارس نیز اشاره و اضافه کرد: راه آهن اقلید به یزد که تا پایان سال و حداکثر تا پایان این دولت به بهره برداری می رسد، حدود ۳ تا ۴ ساعت فاصله زمانی ما به مشهد مقدس را کاهش داده و دسترسی ما را افزایش می دهد و توسعه اقتصادی برای استان فارس در بخش خواهد داشت. راه آهن‌های شیراز گل گهر، شیراز به جهرم و بندرعباس و دیگر راه‌های فرعی نیز در دستور کار است که انشاءالله منجر به نتیجه خواهد شد.

استاندار فارس با اعتقاد به اینکه فرودگاه‌ها نقش پیشتاز در توسعه منطقه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: در ۴ فرودگاه عملیاتی شامل شهید دستغیب، جهرم، لار و لامرد خدمات ارزنده ای انجام شده و تداوم دارد، البته استان فارس با توجه به این زیرساخت‌ها و سه فرودگاه دیگری که هنوز عملیات پروازی در آنها آغاز نشده اما زیرساخت‌های لازم در آنها وجود دارد، می‌تواند هاب خدمات هوایی در جنوب کشور باشد و قطعاً این موضوع موفق خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان