محمد صلاح قربانی یک خرید بزرگ برای لیورپول !


محمد صلاح قربانی یک خرید بزرگ برای لیورپول !

یورگن کلوپ علاقه ویژه ای به کیلیان امباپه دارد و این را چندین بار در مصاحبه های خود عنوان کرده است، در این راستا مارکا گزارش داد که لیورپول برای خرید امباپه حاضر است محمد صلاح را قربانی کند. نوشته محمد صلاح قربانی یک خرید بزرگ برای لیورپول ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محمد صلاح قربانی یک خرید بزرگ برای لیورپول !

تامین مالی خرید کیلیان امباپه با فروش محمد صلاح توسط لیورپول
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۹
محمد صلاح قربانی یک خرید بزرگ برای لیورپول !

یورگن کلوپ علاقه ویژه ای به کیلیان امباپه دارد و این را چندین بار در مصاحبه های خود عنوان کرده است، در این راستا مارکا گزارش داد که لیورپول برای خرید امباپه حاضر است محمد صلاح را قربانی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه لیورپول برای به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن ممکن است محمد صلاح ستاره مصری خود را قربانی کند.

از باشگاه لیورپول به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشتریان کیلیان امباپه یاد می‌شود، بازیکنی که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید. حالا نشریه اسپانیایی «مارکا» خبر می‌دهد که این باشگاه انگلیسی برای خرید ستاره جوان پاریسی‌ها در تابستان پیش‌رو ممکن است محمد صلاح، ستاره مصری خود را قربانی کند.

بر اساس این گزارش؛ لیورپولی‌ها قصد دارند با فروش صلاح ۲۸ ساله بودجه لازم جهت خرید امباپه ۲۲ ساله را تأمین کنند. این مهاجم مصری که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه لیورپول است، تاکنون در ۱۸۳ بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفته و ۱۱۵ گل نیز به ثمر رسانده است. پیش از این از باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مقاصد احتمالی محمد صلاح یاد شده بود.

روزنامه انگلیسی «لیورپول اِکو» هم چند روز پیش گزارش داده بود؛ همکاری اسپانسری باشگاه لیورپول با کمپانی «نایکی» ممکن است فاکتوری تأثیرگذار در پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید باشد. طبق این گزارش؛ تقویت مالی حاصل از چنین معامله‌ای و همچنین روابط تبلیغاتی امباپه با نایکی می‌تواند مسیر انتقال برنده جام جهانی به انگلیس را در تابستان آینده هموار کند.

امباپه که تاکنون در ۱۴۹ بازی آمار ۱۰۷ گل زده با پیراهن PSG را از خود بر جای گذاشته است، همچنین مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک