پدر اصلی شیما صباگردی مقدم پیدا شد / او قصاص بهلول را خواست! + عکس و فیلم


پدر اصلی شیما صباگردی مقدم پیدا شد /  او قصاص بهلول را خواست! + عکس و فیلم

حوادث رکنا: پدر شیما صباگردی مقدم وقتی در جریان قتل دخترش قرار گرفت از بازپرس پرونده اش برای قاتل دخترش درخواست قصاص کرد.

پدر شیما صباگردی مقدم با حضور در دادسرای امور جنایی تهران برای بهلول درخواست قصاص کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اوایل تابستان سال گذشته بود که دختر 15 ساله ای به نام شیما صباگردی مقدم از خانه شان خارج شد و دیگر بازنگشت و نگرانی خانواده کافی بود تا با حضور در اداره پلیس برای پیدا کردن سرنوشت دخترشان درخواست کمک کردند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که شیما صباگردی مقدم آخرین بار از پایانه بیهقی با خانواده اش تماس گرفته است و در ادامه ماموران با حضور در پایانه غرب دوربین ها مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و مشاهده کردند شیما آخرین بار سوار بر خودروی مردی به نام بهلول شده است.

قتل شیما صباگردی مقدم به دست بهلول

ماموران در این مرحله با به دست آوردن شماره پلاک خودرو موفق به شناسایی خانه بهلول شدند و بهلول وقتی به اداره پلیس احضار شد در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که شیما صباگردی مقدم را به عنوان مسافر سوار کرده و در منطقه نظام آباد از خودرویش پیاده کرده است اما ماموران با اقدامات پلیسی در آن روز به منطقه نظام آباد مراجعه نکرده است و در این مرحله بهلول ادعا کرد که شیما در خانه ام بود اما وقتی بازداشت شدم او را آزاد کردم و دیگر اطلاعی از سرنوشت شیما ندارم.

بهلول بار دیگر به دستور بازپرس پرونده دستگیر شد و در ابتدا به قتل شیما صباگردی مقدم اعتراف کرد و گفت: با هم مواد مخدر کشیده بودیم و او به خانواده ام توهین کرد که در یک لحظه عصبانی شدم و او را با شال گردنش خفه کردم و جسد را به کنار رودخانه ارس در شهرهای مرزی بردم.

ماموران به محلی که بهلول گفته بود رفتند اما اثری از جسد پیدا نکردند و بهلول بار دیگر در اعترافاتش ادعا کرد جسد را به جاده چالوس برده است تا اینکه در آذر ماه امسال اعتراف کرد جسد را داخل حیاط خانه صاحبخانه اش دفن کرده است.

پیدا شدن جسد شیما صباگردی مقدم در حیاط خانه

صبح روز شنبه 15 آذر ماه امسال بود که بهلول لب به سخن باز کرد و به ماموران گفت: شب حادثه شیما به من و خانواده ام فحاشی کرد که در یک لحظه عصبانی شدم و با شال گردنش او را خفه کردم و جسد را در حیاط خانه صاحبخانه اش دفن کرده است.

ماموران با حضور در کوچه نیافر در منطقه نامجو به خانه صاحبخانه بهلول قاتل شیما رفتند و با کندن باغچه حیاط به جسد شیما صباگردی مقدم رسیدند.

از جسد شیما صباگردی مقدم تنها چند استخوان و جمجمه در لباس و مانتوی بزرگی کشف شد و بهلول قاتل شیما در اعترافاتش گفت: شیما در خانه من بود که روز حادثه او شروع به فحاشی به من کرد که در یک لحظه عصبانی شدم و با شال گردن خود شیما او را خفه کردم.

بهلول قاتل شیما افزود: صاحبخانه ام که پیرزن تنهایی است یک خانه حیاط دار دارد و اطلاع داشتم که روزهای پنج شنبه و جمعه به خانه خواهرزاده اش می رود که توانستم کلید خانه اش را به دست بیاورم و وقتی در خانه نبود جسد شیما صباگردی مقدم را به خانه صاحبخانه ام که در نزدیکی خانه ام بود منتقل کردم و جسد را داخل باغچه دفن کردم.

پدر شیما صباگردی مقدم کیست؟

در تحقیقات پلیسی مشخص شد شیما صباگردی مقدم از روزهای اول به دنبال کارهای دختر 15 ساله اش بوده ناپدری او است و شیما از همان دوران نوزادی در اختیار این خانواده قرار گرفته است.

چند روز قبل خانواده اصلی شیما صباگردی مقدم که در یکی از شهرهای مشهد است با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست قصاص برای قاتل دخترشان را مطرح کردند.

پدر شیما صباگردی مقدم در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: زمانیکه دخترمان به دنیا آمد به خاطر اینکه چند فرزند دیگر داشتیم و هزینه بزرگ کردن دخترمان را نداشتیم او را به خانواده ای که از بستگان دورمان بودند و بچه دار نمی شدند سپردیم.

وی افزود: دورادور حواسمان به دخترمان بود و بعضی اوقات به او سر می زدیم اما وقتی دخترمان بزرگتر شد و نمی خواستیم او از نظر روحی با توجه به اینکه پدر و مادر اصلی اش او را بزرگ نکرده اند بهم بریزد دیدارهایمان را قطع کردیم و دیگر اطلاعی از او نداشتیم.

پدر شیما صباگردی مقدم ادامه داد: در این سالها اطلاعاتی از دخترمان داشتیم و می دانستیم ناپدری و نامادری اش از او به خوبی نگهداری می کنند و هیچ مشکلی در زندگی اش ندارد تا اینکه چندی قبل ناپدری صبا به شهرستان ما آمد و از کشته شدن دخترمان به دست مردی به نام بهلول خبر داد.

این مرد گفت: وقتی در جریان ماجرا قرار گرفتم به عنوان اولیای دم دخترم به تهران آمدم و درخواست قصاص بهلول قاتل شیما را دارم.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا آزمایش DNA از پدر و مادر شیما صباگردی مقدم صورت گیرد تا با DNA شیما صباگردی مقدم مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود این مرد پدر اصلی شیما صباگردی مقدم است.

بنا بر این گزارش، بهلول به هیچ قتل دیگری اعتراف نکرده و در تحقیقا مشخص شده او همین قتل را انجام داده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر