163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره‌برداری رسید


163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- 163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی با بیش از 23 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در بخش سیمینه شهرستان بوکان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان اجرایی به بهره‌برداری رسید.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسکن مددجویی در روستایی "اوچ تپه" از توابع بخش سیمینه به نیابت از ۱۶۰ طرح عمرانی این نهاد حمایتی به بهره برداری رسید.

سعدی خزمه ادامه داد: این طرح ها شامل احداث، خرید و تجهیزات مسکن محرومان تحت حمایت است که به نیابت با حضور مسوولان شهرستان و با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از طریق خیران و منابع دولتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مستاجر بوده و نیازمند مسکن هستند، اظهار داشت: افرادی که به این نهاد حمایتی کمک می کنند، حمایت های مادی خود با توجه به گرانی مصالح ساختمانی به بخش مسکن محرومان هدایت و یاری گر مسوولان کمیته مداد در این بخش مهم باشند.

سالن ورزشی دبستان قدس روستایی "ناچیت" به بهره برداری رسید

163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره‌برداری رسید

سرپرست آموزش و پرورش بوکان گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر سالن ورزشی سرپوشیده دبستان "قدس" روستای ناچیت از توابع بخش سیمینه به بهره‌برداری رسید.

حسن خلیفه زاده افزود: این سالن ورزشی چند منظوره در محوطه دبستان قدس روستای ناچیت با زیر بنای ۴۰۰ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی احداث شده است.

۲ واحد فضای آموزشی ۲ کلاسه ویک کلاسه در روستای قارنجه‌سفلی و منوچهری افتتاح شد

163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره‌برداری رسید

سرپرست آموزش و پرورش بوکان گفت: مدرسه ۲ کلاسه روستای قارنجه‌ سفلی در زمینی به مساحت ۲۰۰ و زیربنای ۱۱۰ مترمربع، با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خانواده رضایی در این روستا احداث شده است.

مدرسه یک کلاسه روستای منوچهری در زمینی به مساحت ۸۰۰ و زیربنای ۷۰ مترمربع، با اعتبار ۲ میلیارد ریال توسط مجمع خیران مدرسه‌ساز بوکان ساخته شده است.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۲۳ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و آموزشی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

برای اجرای این طرح‌ها که در مناطق شهری و روستایی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت در مجموع بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!