حساسیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی به شدت کاهش یافته است


حساسیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی به شدت کاهش یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا نیازمند اطلاع رسانی تمام دستگاه های اجرایی و همت آنان در این مسیر هستیم.

احمد برادران در چهاردهمین شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه موضوع کرونا از مسائل مهم و جاری کشور است، افزود: باید عادی انگاری که نسبت به بیماری کووید ۱۹در سطح جامعه ایجاد شده را مدیریت کنیم .

وی با تاکید بر اینکه حساسیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت کاهش یافته، تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را حتی در مشاغل و صنوف مختلف هم می توان مشاهدل کرد لذا از تمام دستگاه های اجرایی، صداوسیما و رسانه ها انتظار داریم در قبال این موضوع مسئول باشند.

برادران خاطرنشان کرد: همچنین از شبکه های اجتماعی نیز میخواهیم تا موضوع خطر افزایش تعداد بیماران کرونایی را گوشزد کنند به طوری که می توان از ظرفیت شبکه شاد هم در این خصوص استفاده کرد.

وی افزود: امروز دشمنان با تمام قوای خود درصدد ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند و ما بعنوان کارگزار جمهوری اسلامی وظیفه داریم مانع این کار شویم زیرا خدمات قابل توجهی را نظام ارائه داده است.

وی به اهمیت حوزه اطلاع رسانی در بخش برق هم اشاره و اظهارکرد: بر اساس آمار شرکت برق استان،۱۱۶ هزار و ۴۱۰ هزار خانوار شهری و روستایی استان از اول آبان ماه تا آخر آذر ماه از برق رایگان استفاده می کنند و این یکی از موضوعات تحقق یافته نظام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش