سامسونگ از گوشی Galaxy M12 جدید و به صرفه رونمایی کرد


سامسونگ از گوشی Galaxy M12 جدید و به صرفه رونمایی کرد

گوشی جدید سامسونگ با امکانات قابل توجه و قیمتی مناسب در ویتنام رونمایی شد.


گوشی جدید سامسونگ با امکانات قابل توجه و قیمتی مناسب در ویتنام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ به طور رسمی از گوشی Galaxy M12 در ویتنام رونمایی کرد. پایه و اساس گوشی جدید گلکسی M12 سامسونگ از بسیاری جهات شبیه به گلکسی A12 است اما دارا بودن باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، آن را نسبت به مدل A12 برتری می‌دهد.

وب و ویدیوها را می‌توان روی صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن +720p و نسبت ابعاد 20 به 9 مشاهده کرد. برای گوش دادن به موسیقی، تنها یک بلندگو وجود دارد، اما وجود یک جک هدفون 3.5 میلی متری می‎تواند خریداران و طرفداران این مدل گوشی را خوشحال کند. دوربین پشتی دستگاه دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. بنابراین می‌تواند فیلم‌های 1080p (با سرعت 30 فریم در ثانیه) را ضبط و با کمک سنسور عمق، عکس‌های پرتره را ثبت کند. و در آخر دوربین جلو با کیفیت 8 مگاپیکسل بر روی این گوشی‌ها ارائه شده است.

سامسونگ از گوشی Galaxy M12 جدید و به صرفه رونمایی کرد

مشخصات فنی گوشی M21

سامسونگ مدل دقیق پردازنده گلکسی M12 را اعلام نکرده و تنها اشاره کرده که این تراشه دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. با این حال،‌ منابع غیررسمی به وجود تراشه اگزینوس 850 در دل این گوشی اشاره کرده‌اند که از هشت هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 بهره می‌برد.

سامسونگ با طراحی و معرفی این مدل گوشی که با حافظه‌های مختلف ارائه می‌شود دست خریداران را باز گذاشته است. حافظه رم از بین سه گزینه 3 ،‌4 و 6 گیگابایتی قابل انتخاب است و میزان فضای ذخیره‌سازی داخلی هم 32،‌ 64 و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری وجود داشته باشد می‌توان از شیار اختصاصی کارت حافظه استفاده کرده و یک کارت میکرو اس دی با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت را در گوشی جایگذاری کرد.

سامسونگ از گوشی Galaxy M12 جدید و به صرفه رونمایی کرد

M12 به صورت دو سیم کارته با قابلیت اتصال به 4G LTE طراحی شده از دیگر اتصالات می‌توان به وای-فای 2.4 گیگاهرتز b/g/n، بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی از سرویس‌های موقعیت‌یاب GPS ، GLONASS ، Beideou و Galileo اشاره کرد. این گوشی فاقد اتصال نزدیک یا NFC است و اسکنر اثر انگشت آن در کناره بدنه و داخل دکمه پاور تعبیه شده است.

گلکسی M12 از امروز در ویتنام در دسترس عموم قرار گرفته است. البته که فعلاً فقط مدل‌های 32 و 64 گیگابایتی آن هم به طور حضوری به فروش می‌رسند. این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و یشمی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

اطلاعات سخت افزاری دو گوشی X7 و X7Pro منتشر شد

انتهای پیاغم/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد