جشن دختران زهرایی در فجر فاطمی برگزار شد


جشن دختران زهرایی در فجر فاطمی برگزار شد

محدثه رودباری گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، جشن دختران زهرایی ویژه دختران نوجوان و جوان  با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، جشن دختران زهرایی ویژه نوجوان و جوان با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مجری طرح مسجد دوستدار خانواده جنوب کرمان افزود: سخنرانی با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س)، مولودی خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن هستند.




وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر فاطمی، اجرای طرح ختم قرآن کریم است که به همین منظور ۳ مرتبه قرآن کریم توسط بانوان مسجدی عضو کانون، ختم شده و ثواب تلاوت آیات کلام الله مجید به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و به روح مطهر امام راحل هدیه می شود.


رودباری ابراز کرد: فضاسازی و آذین بندی مسجد و محله یکی دیگر از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر است که به همت بچه های مسجدی اجرا شد.



مجری طرح مسجد دوستدار خانواده جنوب کرمان ادامه داد: همچنین پخش سرودهای انقلابی از گلدسته های مسجد هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هایی مناسبتی این ایام است.


وی اظهار کرد: یکی از برنامه های ویژه دهه فجر فاطمی در راستای طرح ملی ایران قوی و ذیل رواق همدلی، طرح کمک مومنانه است که بر همین اساس با جلب کمک های خیرین یک راس گوسفند خریداری شده که پس از ذبح گوشت های قربانی در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان محله مسجد توزیع می شود.


رودباری عنوان کرد: از آنجایی که در سیره اهل بیت علیهم السلام همواره بر کمک به نیازمندان تاکید شده بنابراین تصمیم گرفتیم در این ایام که مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) است، طرح کمک مومنانه را اجرا کنیم.


مجری طرح مسجد دوستدار خانواده جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم در دهه فجر فاطمی بتوانیم آن طور که شایسته است با اجرای این ویژه برنامه ها در راستای ترویج مکتب فاطمی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد