اجرای زنده گروه سرود شهید پایدار در فجر فاطمی 


اجرای زنده گروه سرود شهید پایدار در فجر فاطمی 

ایمان عباس زاده گفت: قرار است در یکی از شب های دهه فجر فاطمی به دعوت صدا و سیمای استان کرمان، سرود زهرا تو مثل دریایی را به صورت زنده اجرا کنیم.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجراهای گروه سرود شهید پایدار در دهه فجر خبر داد و گفت: قرار است در یکی از شب های دهه فجر فاطمی به دعوت صدا و سیمای استان کرمان، سرود زهرا تو مثل دریایی را به صورت زنده اجرا کنیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: همچنین در مراسم اولین یادواره ۷ زن شهیده شهرستان جیرفت و ولادت حضرت زهرا (س)، این سرود را اجرا کردیم.


وی بیان کرد: به دلیل تقارن ولادت حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه فجر، سرود زهرا تو مثل دریایی ویژه این ایام تدارک دیده شده که برای نخستین بار است که دهه فجر فاطمی اجرا می شود.


عباس زاده ابراز کرد: بچه های مسجدی گروه سرود شهید پایدار، چندین روز تلاش و تمرین بی وقفه کردند تا بتوانند اجرایی بسیار خوب داشته باشند و به لطف خداوند در اولین یادواره ۷ زن شهیده شهرستان، این سرود با استقبال خوب حاضرین مواجه شد.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت اظهار کرد: علاوه بر اجراهای زنده، کلیپ های این اجراها نیز تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می شود تا چنانچه علاقمندان نتوانستن در زمان پخش اجرای این سرود زیبا را ببیند از طریق مجازی بتوانند مشاهده کنند.


وی در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های گروه سرود شهید پایدار در فجر فاطمی، ادای احترام به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و نیز گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن