کانون های مساجد میزبان عاشقان حضرت زهرا (س) شدند/ از برگزاری عید تا تجلیل از دختران نمونه


کانون های مساجد میزبان عاشقان حضرت زهرا (س) شدند/ از برگزاری عید تا تجلیل از دختران نمونه

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن های میلاد حضرت زهرا (س) در کانون های مساجد استان، گفت: این جشن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و برخی از برنامه ها نیز در فضای مجازی اجرا می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» ضمن تشریح برنامه های ویژه عید میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: میلاد حضرت زهرا (س) یکی از مناسبت های ویژه در مناسبت های اسلامی است که همواره به طور خاصی گرامی داشته می شود زیرا این روز به یمن وجود با برت حضرت زهرا (س) روز زن و مادر نام گرفته است که به این مناسبت برنامه های مختلفی نیز اجرا می شود.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرای برنامه ها و جشن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است و برخی از برنامه ها نیز در فضای مجازی اجرا می شود.

وی از برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی همزمان با شب و روز ولادت حضرت ام ابیها (س) خبر داد و گفت: ختم های قرآن و صلوات، اهدای هدیه به هم نامان حضرت زهرا (س)، تجلیل از مادران شهید محله و مادران عضو کانون ها از برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام امیدی همجنین با اشاره به اینکه این برنامه ها در راستای طرح ملی «ایران قوی» شکل می گیرد، گفت: توزیع بسته های معیشتی و اطعام، مسابقات هنری در رشته نقاشی، مسابقات پیامکی با محوریت زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و اجرای منبر های مجازی از بر نامه های میلاد حضرت زهرا (س) کانون های مساجد است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !