کلیات اجرای 12 طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تصویب رسید


کلیات اجرای 12 طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تصویب رسید

شهرکرد- ایرنا-کلیات اجرای 12 طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان به تصویب رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان به استعلام از دستگاه‌های اجرایی غیرمرتبط نیست تا این طرح‌ها روند اجرایی سریع‌تری به خود بگیرند.

اقبال عباسی در این کارگروه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مشخص شده در قانون، برای استعلام در روند سرمایه‌گذاری باید در مهلت قانونی پاسخ مثبت یا منفی استعلام‌ها را ارائه دهند در غیر این‌صورت پاسخ استعلام مثبت تلقی می‌شود، به همین منظور روند پاسخ به استعلام‌های سرمایه‌گذاری نباید در دستگاه‌های اجرایی طولانی شود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نشست با کلیات اجرای ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری موافقت شد.
حسین‌علی مقصودی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل مجتمع‌های خدماتی، پرورش گوسفند داشتی، چمن مصنوعی، پرواربندی بره، تولید قطعات بتنی، شهرک تخصصی بادام سامان و شهرک تخصصی صنعتی بخش خصوصی است.
وی یادآور شد: اعضای کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری تصویب ۲ طرح دیگر شامل بازنگری طرح جامع شهر بروجن و راه‌اندازی واحدهای خدماتی در زمین‌های نزدیکی سه‌راهی گندمان متعلق به شهرداری بروجن را به بررسی دوباره این طرح‌ها مشروط کردند.
به گزارش ایرنا، با اجرای طرح‌های مصوب در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می‌شود.
چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون بیش از ۱۰ شهرستان با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ جشنواره دریاچه ارومیه‎