استون مارتین چیزی را به سباستین فتل می دهد که فراری نتوانست


فرمول یک ایران – رانندگی با فراری SF1000 یک تجربه وحشتناک برای سباستین فتل در سال گذشته بود. این خودرو واقعاً ضعیف بود و نقایص زیادی داشت؛ از یک موتور کم قدرت گرفته تا یک شاسی درگی. در کل خودرو بسیار ناپایدار بود و فتل نتوانست هیچ کنترلی روی آن اعمال کند. در نتیجه او به سرعت اعتمادش را به خودرویش از دست داد و نتایج نیز برای همه قابل مشاهده...

فرمول یک ایران – رانندگی با فراری SF1000 یک تجربه وحشتناک برای سباستین فتل در سال گذشته بود. این خودرو واقعاً ضعیف بود و نقایص زیادی داشت؛ از یک موتور کم قدرت گرفته تا یک شاسی درگی.

در کل خودرو بسیار ناپایدار بود و فتل نتوانست هیچ کنترلی روی آن اعمال کند. در نتیجه او به سرعت اعتمادش را به خودرویش از دست داد و نتایج نیز برای همه قابل مشاهده بود.

فتل برای فرمول یک 2021 به استون مارتین پیوسته و تیم جدیدش نیز می خواهد کمبودهای فراری را برای قهرمان جدیدش جبران کند.

اوتمار سافنور، مدیر تیم استون مارتین گفت:

تقریبا هر راننده ای که تا به الان داشته ایم، پایداری عقب خودرو را دوست داشته اند. ما همیشه و همیشه تلاش می کنیم تا روی مسئله پایداری کار کنیم.

این چیزی است که ما سخت تلاش خواهیم کرد تا به او بدهیم. داشتن یک خودرو با تعادل خوب همراه با پایداری عقب برای اینکه بتوانید سریع پیش بروید، مهم است و ما مدتها پیش این را تشخیص داده بودیم.

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که وی چنین چیزی را در اختیار دارد.

اولین روز سباستین فتل در تیم استون مارتین

عالی بود. سباستین دقیقاً همان چیزی است که انتظار داشتیم باشد. او بسیار حرفه ای است، قهرمان چهار دوره مسابقات بوده و می توانید دلیل آن را ببینید.

او فوق العاده سخت کار می کند، دانش و علم بالایی دارد و می خواهد همه چیز را درک کند و مدام خودش را بیشتر پرورش دهد. با این کار او می خواهد همه جوانب را بهبود بخشد – تیم، خودرو و عملکرد.

او می خواهد دوباره در فرمول یک سرگرم شود و سرگرم شدن ​​به معنی رقابت دوباره و احساس خوب است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط