چهار واحد صنفی در قشم پلمب شد


چهار واحد صنفی در قشم پلمب شد

قشم- ایرنا- رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم گفت: هفته گذشته در پی 6 بازرسی‌ مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت چهار واحد صنفی متخلف در قشم پلمب شد.

وحید ترکاشوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک واحد فروش کپسول گاز، یک واحد ارایه میوه و تره‌بار و ۲ واحد صنفی فروش مرغ گرم و گوشت متخلف شناخته شد.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی همه اصناف توسط واحدهای بازرسی منطقه آزاد قشم، صنعت و معدن و مرکز بهداشت در حال انجام است و با متخلفین و گرانفروشان به ویژه در حوزه اقلام بهداشتی برخورد جدی می شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم تصریح کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و بازرسی و نظارت بر اصناف منطقه آزاد تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: با تشکیل جلسات و هماهنگی با دهیاری، شوراها و پاسگاه‌های محلی در روستاها نیز گروه گشت به بازرسی می‌پردازد و با وصول گزارش تخلف نسبت به آن واکنش مناسب انجام می‌شود.

ترکاشوند گفت: نرخ های مصوب اقلام بهداشتی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت قشم اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه گرانی، احتکار و قاچاق کالا را با شماره تلفن ۳۵۲۴۱۲۱۰ یا با سامانه ۱۳۵ با اداره تعزیرات مطرح کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور