رعایت اصول سه گانه شفا تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا


رعایت اصول سه گانه  شفا  تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه شاهد هستیم بسیاری از مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید 19 در سنین جوانی و در افراد بدون بیماری زمینه ای رخ می دهد، بنابراین تا زمانی که واکسیناسیون آغاز شود، باید دستورالعمل های بهداشتی را برای کنترل بیماری رعایت کنیم.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۹ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: تنها راه کنترل و مهار ویروس کرونا، پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به اصول سه گانه شفا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اصول سه گانه را شستشوی مرتب و صحیح دست‌ها، فاصله‌گذاری فیزیکی (اجتماعی)، حداقل ۱.۵ الی ۲ متر از یکدیگر و استفاده مرتب از ماسک عنوان کرد.

نوروزیان همچنین اجتناب از تجمع و دورهمی ها در تمامی مکان ها، اجتناب از تردد (مسافرت های غیرضروری شهری و بین شهری) و استفاده از تهویه مناسب در مکان های بسته را به دنبال رعایت این اصول الزامی دانست.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تأکید به رعایت توصیه های ذکر شده از سوی مسئولان و پزشکان، از هم استانی های عزیز خواست که در این زمینه ناظر یکدیگر باشیم و دیگران را نیز به رعایت این اصول دعوت کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش