برگزاری همایش بین‌المللی فرآیند یاددهی و یادگیری زبان در دانشگاه فرهنگیان خوزستان


برگزاری همایش بین‌المللی فرآیند یاددهی و یادگیری زبان در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان با اشاره به برگزاری این همایش برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان کشور، گفت: این همایش 18 و 19 فروردین سال 1400 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهران معماری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان، در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود. همچنین مقالات این همایش به دو زبان ارائه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این همایش ۱۸ و ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: از همه پژوهشگران، معلمان، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت کردیم که در این همایش بین‌المللی شرکت کنند.

دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش بین‌المللی ۲۰ اسفند ۹۹ است، گفت: پذیرش مقالات این همایش آغاز شده و تاکنون حدود ۵۳ مقاله ارسال شده است، اما در نهایت ۱۵۰ مقاله پذیرفته می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این همایش بین‌المللی می‌توانند به نشانی http://ntll.cfu.ac.ir/ مراجعه کنند.

معماری در خصوص سخنرانان این همایش تصریح کرد: سخنرانان این همایش دکتر جلیلی‌فر، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر توتونیش از دانشگاه ترکیه، دکتر علوی از دانشگاه استرالیا و دکتر چانگ از ژاپن هستند.

به گزارش ایسنا، محورهای اولین همایش بین‌المللی روایت‌نگاری فرآیند یاددهی و یادگیری زبان شامل؛ ارزشیابی در فضای واقعی و مجازی، طراحی برنامه درسی و توسعه مواد آموزشی، فناوری و نوآوری در آموزش و یادگیری زبان، ترجمه و تفسیر در آموزش و یادگیری زبان، روندها، چالش‌ها و رویکردهای نوین، کارورزی و یاددهی، آموزش و خلاقیت از طریق ادبیات، یادگیری زبان در فضای مجازی، تربیت معلم و توسعه حرفه‌ای، مطالعات ترجمه و زبان آموزی، مدیریت کلاس و زبان آموزی، اقدام پژوهی در زبان آموزی، زبان، اندیشه و فرهنگ و هویت و یادگیری زبان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی