گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می‌شود


مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در حاشیه هفتمین روز برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، بزرگداشت علی انصاریان هنرپیشه سینمای کشور برگزار می شود.

محمدجواد کنجوری افزود: علی انصاریان پس از چند سال فعالیت در سینما، امسال فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر داشت.

وی افزود: انصاریان به همین مناسبت در گفت‌وگویی که پیش از بستری شدن در بیمارستان با روابط عمومی جشنواره فیلم انجام داده بود، از اشتیاقش برای حضور در سالن سینما و دیدن فیلم گفته بود.

کنجوری افزود: علی ‌انصاریان، به عنوان یک چهره ملی محبوب قلب‌های مردم ایران بود و دراماتیک‌ ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کرد.

وی ادامه داد: امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.

کنجوری گفت: روز سه شنبه(۲۱ بهمن) و در هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، یادبودی برای این هنرمند گرانقدر در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد و علاوه بر طلب مغرفت برای روح این مرحوم، نمایش فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت این فوتبالیست و هنرمند کشورمان اکران خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می توانند بلیت سانس مذکور را از طریق سایت www.gisheh7.ir تهیه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...