استاندار قزوین: توسعه روستایی زیر بنای توسعه پایدار است


استاندار قزوین: توسعه روستایی زیر بنای توسعه پایدار است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: توسعه روستایی زیر بنای توسعه پایدار است و دولت تدبیر و امید برای توسعه روستاها برنامه ریزی و اقدمات گسترده ای را انجام داده است.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های شهرستان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور رنگ و بوی دیگری گرفته است و امسال این برنامه ها اغلب به صورت مجازی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.
وی افزود: در همین راستا راهپیمایی ۲۲ بهمن هم به صورت رژه موتوری و نمادین برگزار خواهد بود و بیشتر برنامه ها در قالب فضای مجازی خواهد بود.
استاندار قزوین گفت: فرصت های بی بدیلی در فضای مجازی فراهم شده که مردم می توانند از این طریق برنامه های متنوع دهه فجر را گرامی بدارند.
جمالی پور اضافه کرد: تمامی ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی حساسیت دارند و امیدواریم در سال آینده ویروس منحوس از کشور رخت ببندد و به صورت باشکوهی برنامه های دهه فجر را برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم دولت توجه به توسعه روستا است و این مهم را می توان در مقایسه با دولت های قبلی در زمینه افزایش بودجه روستا به خوبی مشاهده کرد.
جمالی پور با اشاره به اینکه اعتبارات روستایی در دولت تدبیر و امید افزایش چشمگیری یافته است گفت: این مهم در حالی اتفاق افتاده است که کشور در شرایط تحریم بوده و از لحاظ اقتصادی شرایط سختی را سپری می کند.
وی با اشاره به اینکه توسعه روستایی زیر بنای توسعه پایدار است، افزود: در راستای توسعه روستایی اقدامات و خدمات خوبی انجام شده و در ساخت مدرسه، درمانگاه، راه روستایی و غیره اقدامات زیادی انجام شده است و اگر شرایط اقتصادی بهتر شود اتفاق مطلوب تری هم رقم می خورد.
جمالی پور اضافه کرد: امروز روستا صاحب ساختار است و دهیاران در درون روستا خدمات مختلفی را انجام می دهد و در خارج از بافت هم فرمانداران و بخشداران اقدامات زیادی را انجام می دهد.
استاندار قزوین اظهار داشت: نگاه دولت حمایت از عمران و آبادانی روستا است و امیدواریم با تحولاتی که در پیش است سال آینده برای روستاها پررونق تر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام