ایجاد فرصت تحصیلی برای روستاییان بسیار امیدوار کننده است


ایجاد فرصت تحصیلی برای روستاییان بسیار امیدوار کننده است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: ایجاد فرصت تحصیلی برای روستاییان بسیار امیدوار کننده است و نوید بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود برای توسعه کشور را می دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مدرسه ۶ کلاسه شهید محمد رضا خامدا روستای آشنستان توسط استاندار قزوین و سایر مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
این مدرسه در ۴۰۵ متر زیر بنا و با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسیده که از این میزان ۳۰ درصد توسط خانواده شهید خامدا و خیران و ۷۰ درصد توسط دولت تامین شده است.
استاندار قزوین در حاشیه این افتتاح گفت : ملت و دولت هرگاه با تعامل و وحدت یک پروژه را دنبال کرده اند در این زمینه خیر و برکات زیادی مشاهده کرده ایم که نمونه بارز آن را در ساخت همین مدرسه می توان مشاهده کرد.
هدایت الله جمالی پور با اشاره به اینکه ساخت مدرسه نمونه ای کوچک از اهمیت تعامل و وحدت بین ملت و دولت است، گفت: با ساخت چنین مدارسی در روستاها و مناطق محروم می توان آینده ایران را بسیار سر بلند و درخشان تصور کرد و امروز گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های تحصیلی در روستاها بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم که این مهم موفقیت ایران را روز به روز ارتقا دهد.
وی افزود: علاقه مندی دولت افزایش مشارکت مردم در توسعه کشور است و در تمامی مدارس احداث شده بین ۵۰ تا ۷۰ درصد اعتبار را دولت تامین می کنند ولی این مدارس به دلیل اهمیت مشارک مردم به نام خیران راه اندازی می شود.
جمالی پور با اشاره به اینکه بین مردم و دولت هیچ تفاوتی وجود ندارد و هزینه و بودجه دولت برای مردم است، اضافه کرد: دولت همواره در توسعه نقش پررنگی دارند و براساس نیازهای ملت به برنانه ریزی می پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس