واکنش رحمان رضایی به مذاکره استقلال با میلاد جهانی ستاره ذوبی ها


واکنش رحمان رضایی به مذاکره استقلال با میلاد جهانی ستاره ذوبی ها

رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از مذاکره استقلالی‌ها با میلاد جهانی گفت: این بازیکن فروشی نیست و در ذوب‌آهن می‌ماند. نوشته واکنش رحمان رضایی به مذاکره استقلال با میلاد جهانی ستاره ذوبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش رحمان رضایی به مذاکره استقلال با میلاد جهانی ستاره ذوبی ها

رحمان رضایی: مذاکره استقلال با میلاد جهانی غیرحرفه‌ای بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰
واکنش رحمان رضایی به مذاکره استقلال با میلاد جهانی ستاره ذوبی ها

رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از مذاکره استقلالی‌ها با میلاد جهانی گفت: این بازیکن فروشی نیست و در ذوب‌آهن می‌ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی درباره شکست ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دربی اصفهان، اظهار داشت:

در نیمه اول این بازی حملات خوبی داشتیم ولی از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم ریسک کردیم ولی نتیجه نداد و بازی را واگذار کردیم. تیم ما با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر ۵ روز یکبار بازی کرده، دچار افت بدنی شده است.

رحمان رضایی گفت:

با توجه به افت بدنی بازیکنان اگر روی نیمکت بازیکنانی در سطح بالاتر داشتیم و می‌توانستیم آنها را در بازی جایگزین کنیم شرایط‌مان قطعا بهتر بود. افت بدنی در طول فصل طبیعی است و برای هر تیمی رخ می‌دهد، اما تیم‌هایی که از نیمکت و نفرات خوبی برخوردارند این شرایط را با وضعیت بهتری پشت سر می‌گذارند.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد:

گل اول این بازی را روی غافلگیری دریافت کردیم. در این شرایط بازی را کنترل کردیم ولی در این بازی نیز پنالتی صددرصد ما گرفته نشد. اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت روند تیم عوض می‌شد. پنالتی محرز بود و عجیب بود که داور سوت نزد.

رحمان رضایی درباره برنامه‌های تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل، تصریح کرد:

باید در این چند روز لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه بدهیم تا جذب شوند. مطمئنا باید خیلی سریع وارد مذاکره با بازیکنان مدنظر شویم. حداقل ۵ بازیکن باید جذب کنیم تا یک تیم خوب و کامل در بقیه بازی‌ها داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به تغییرات مدیریتی در این باشگاه، گفت:

آقای فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه خیلی پیگیر حل مشکلات است و دوست دارد به تیم کمک کند. ایشان از روزی که آمده خیلی زحمت کشیده و سعی می‌کند تا مشکلات بچه‌ها را حل کند. در بحث یارگیری نیز به ما اعلام کرده‌اند که لیست بدهیم و باید این کار را در یکی دو روز آینده انجام دهیم.

رحمان رضایی درباره بحث انتقال میلاد جهانی به استقلال، تاکید کرد:

عده‌ای از استقلال با این بازیکن صحبت کرده‌اند. این یک کار غیرحرفه‌ای است که انجام شده است. من به عنوان سرمربی تیم و باشگاه ذوب‌آهن تصمیم بر حفظ میلاد جهانی گرفته‌ایم و این بازیکن قابل فروش نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو