بیانیه گام دوم انقلاب برکت بزرگی در حیات ما در انقلاب اسلامی است


بیانیه گام دوم انقلاب برکت بزرگی در حیات ما در انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام قمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برکت بزرگی در حیات ما در انقلاب اسلامی است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از کتابهای بیانیه گام دوم انقلاب صبح امروز (19 بهمن ماه) در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام «محمد قمی»، با اشاره به سلوک مدیریتی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب گفت: در ایام پیروزی انقلاب امام اجازه مبارزه مسلحانه را نمی‌دادند و وقتی برخی از افراد به امام اصرار می‌کردند که یک حزب بزرگ در کشور راه بیندازد و خودش در رأس آن حزب باشد، امام موافق نبودند، زیرا نگاه امام بسیار بزرگ‌تر و وسیع‌تر از این حرف‌ها بود و دیدشان نسبت به انقلاب بسیار وسیع‌تر از چنین برنامه‌هایی بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه نگاه امام به موضوعات انقلاب بسیار عمیق تر از ظواهر بود، گفت: امام حکیم بود و یک حکیم گفتار و رفتارش استحکام دارد و لایه‌های درونی موضوعات را می‌بیند. ما با یک مکتب قدرتمند به نام مکتب امام‌خمینی (ره) مواجه بودیم و امروز در خلف صالح امام(ره) با یک منظومه جامعه قوی فکری مواجه هستیم که در واقع یک پدیده نظام‌مند است و باید روی آن بسیار کار کنیم.

حجت الاسلام قمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: با نگاه به سخنان مقام معظم رهبری می بینیم که توصیف و تصویر واقعیت، تحلیل اتفاقات و رویدادها و راهکار برای مشکلات و آینده بسیار دقیق و به جا در این بیانیه وجود دارد، همچنین متن بیانیه گام دوم انقلاب بسیار شور انگیز و نو، موثر و جذاب است.این بیانیه برکت بزرگی در حیات ما در انقلاب اسلامی است و باید از آن استفاده کنیم، زیرا که رهبری در این بیانیه چراغ راه را به ما نشان داده است، این بیانیه آرمان گرایانه است، و نباید بگذاریم که مانند منشور روحانیت امام مغفول بماند.

وی گفت: اگر بر روی منشور روحانیت امام به خوبی تأمل می‌کردیم امروز جایگاه روحانیت در راه خدمت به مردم جایگاه والاتری بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون مجموعه هفت جلدی گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم هفت توصیه رهبر معظم انقلاب آمده است که ایشان در هر بند راهکار ارائه دادند. در این مجموعه هفت محور بیانیه گام دوم با مبانی فکری رهبر معظم انقلاب توضیح داده شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی