استاندار قزوین: کشاورزان توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند


استاندار قزوین: کشاورزان توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان کشور و استان با تلاش‌های مجاهدت گونه خود در راستای تولید و کمک به حفظ امنیت غذایی جامعه، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در آیین معرفی و تجلیل از کشاورزان نمونه ملی و استانی قزوین با تبریک دهه مبارک فجر افزود: دشمن به ویژه در سال های اخیر همه تلاش های خود را به کار گرفته تا مردم و نظام را تحت فشار قرار دهد و در این راه حتی کوشید تا با تحریم کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی به این بخش و امنیت غذایی ما آسیب بزند اما تلاش های مجاهدت گونه کشاورزان مانع از تحقق این هدف شوم شد.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص تولیدکنندگان و کشاورزان و اهمیت کار آنها،گفت: این قشر به معنای واقعی مجاهدان عرصه دفاع از کیان و شرف و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند و ما قدرشناس آنان هستیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: معتقدم همه تولیدکنندگان و کشاورزان که در شرایط سخت امروز به کار تولید اشتغال دارند و چرخ های اقتصاد کشور را می چرخانند و امنیت غذایی جامعه را حفظ می کنند، قابل تجلیل و تکریم هستند.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر توجه کشاورزان به استفاده بهینه از منابع آب و خاک،گفت: امروز باید از روش های سنتی در کشاورزی فاصله بگیریم و با استفاده از دانش روز و فناوری، بهره وری خود در این حوزه را افزایش دهیم.

جمالی پور اظهار داشت: منابع آب و خاک در کشور ما محدود هستند و همین مساله استفاده مناسب و بهینه از این منابع را جزو الزامات و ضرورت های بخش کشاورزی قرار داده و همه کشاورزان باید به این موضوع به شکل ویژه و جدی توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه دستاوردهای حاصل شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران پیش از آن نیست،افزود: در همین بخش کشاورزی با تلاش های انجام شده و استفاده مناسب از ظرفیت ها، شاهد پیشرفت های چشم گیری بوده ایم.

جمالی پور، جایگاه قزوین در بخش کشاورزی را خاص و ویژه دانست و گفت: این استان ظرفیت های بالایی در این حوزه دارد و انتخاب ۱۱ کشاورز قزوینی به عنوان نمونه ملی و کسب رتبه دوم کشور در سال جاری و رتبه نخست در سال گذشته، موفقیت و به ثمر نشستن تلاش های کشاورزان استان و خادمان این عرصه در جهاد کشاورزی قزوین را نشان می دهد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی،اظهار داشت: وقتی با یکدیگر متحد و منسجم باشیم دشمن در برابر ما ضعیف و ناتوان است حتی اگر تا بن دندان مسلح باشد که نمونه آنرا در جریان هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم اما اگر اختلاف و تفرقه و دعوا بین ما وجود داشته باشد از این موقعیت تنها دشمن سود می برد.

وی اظهار داشت: بواسطه اتحاد و مقاومت ملت ایران می بینیم که دشمن پس از فشارهای حداکثری و همه توطئه ها به ما برای پیام می دهد که حاضریم با ایران تعامل و گفت و کو کنیم و آنان فهمیده اند که باید با ملت ما با زبان نرم و گفت و گو صحبت کنند و راهی جز این ندارند.

در این مراسم ۱۱ کشاورز نمونه ملی و ۲۶ کشاورز نمونه استانی قزوین معرفی و از آنان تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)