26 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های قزوین بستری شدند


26 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های قزوین بستری شدند

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی 24 ساعت گذشته 26 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان بستری و تحت مداوا قرار گرفته اند.

به گزارش ایرنا، پیمان نامدار روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۲۱۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان های استان بهبود یافته و مرخص شدند.

نامدار اظهار داشت: خوشبختانه قزوین درمدت یاد شده ، فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا نداشت و ۲۴ تن از بیماران کرونایی به دلیل شرایط نامساعد از دستگاه های کمک تنفسی استفاده می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزین گفت : با توجه به اینکه روند بستری بیماران کرونا در قزوین، به نسبت هفته های گذشته صعودی شده از مردم تقاضا می شود نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجهات لازمه را داشته باشند و از حضور در مراکز پرجمعیت امتناع ورزند.
وی، طرح سردار سلیمانی را ایده ای مثمرالثمر دانست که بر اساس آن تست های زیادی انجام و بیماران جدیدی شناسایی شدند و تصریح کرد: با اجرای این طرح و اقدامات نیروهای جهادی، اقدامات قابل توجهی در بحث شناسای بیماران کرونایی صورت گرفته است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین : بر اساس آخرین گزارش ها در سطح این استان، گروه سنی ۳۰ تا ۵۰ سال، بیشترین تست مثبت را داشتند و بیشترین فوتی‌های استان قزوین نیز مربوط به گروه سنی ۷۰ سال به بالا می باشد.
وی با اشاره به اینکه، استان قزوین نیاز به تغییر نگرش در سبک زندگی دارد، تصریح کرد: تجمعات و دورهمی های خانوادگی بسیار زیاد شده است و همین عامل سبب شده تا حجم کاری کادر درمان افزایش یابد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، در صورت بازنگری در سبک زندگی، متاسفانه شاهد پیامدهای تلخی در سطح استان قزوین خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟