خانواده شهدا و ایثارگران اسوه و الگوی جامعه هستند


خانواده شهدا و ایثارگران اسوه و الگوی جامعه هستند

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کنگاور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.

فرزاد الماسی روز یکشنبه در دیدار با جانباز ۷۰ درصد؛ «محمد حنیفه قارلقی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و رشادت های آنان به هیچ عنوان قابل جبران نیست.
وی افزود: صبر و شکیبایی همسران جانبازان مثال زدنی است و رنج هایی که این بزرگواران متحمل می‌شوند نمی توان با هیچ واژه ای توصیف کرد.
فرماندار کنگاور با تاکید بر الگوگیری همه امور از شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های آنها، ادامه داد: صبر و استقامت شهدا و خانواده معزز آنان ستودنی است و باید در شرایط تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی از صبر آنان الگو بگیریم.
الماسی در خاتمه اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از تجمعات در برگزاری مراسم این دهه، بیشتر برنامه‌های این ایام در بستر فضای مجازی برگزار می شود و تعداد اندکی همچون سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت برنامه‌ای انجام شد.
مسوولان گنگاور همچنین با مادر شهید «عبدالحسین سمیعی» که در عملیات مسلم بن عقیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دیدار کردند.
در ادامه فرماندار و برخی از مسوولان کنگاور از ۲ خانواده مددجو زیرپوشش کمیته امداد شهرستان تفقد و دلجویی کردند.
شهرستان کنگاور باجمعیتی افزون بر ۸۵ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق شهر کرمانشاه واقع شده که ۴۲۰ شهید گلگون‌کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و دارای ۹۶۰ جانباز و ۸۷ آزاده سرافراز است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، نزدیک به ۲۰ هزار جانباز و هزار و ۷۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر