تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، انقلابی در روستاها ایجاد کرده است


تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، انقلابی در روستاها ایجاد کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تجهیز خانه های ورزش روستایی توسط هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و سوله های صالحان و 9دی انقلابی در ورزش روستاها و مناطق محروم ایجاد کرده است.

سید محمد طباطبایی، امروز (یکشنبه- ۱۹بهمن ماه) در مراسم ارسال تجهیزات ۲۲ خانه ورزش روستایی با بیان اینکه اگر در گذشته نگاه به بسیج ورزشکاران یک فرصت بود، اما امروز این نگاه فرصت نیست بلکه یک نقطه قوت است، اظهار کرد: در کنار بسیج و سپاه هم افزایی داریم و چشم انداز ما به ورزش استان مشخص است و در راستای اهداف نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری است که هر مقدار برای روستاییان و این قشر کار شود کم است. اقدامات خوبی در این زمینه شده است که با برنامه ریزی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی یک انقلاب در بحث محرومیت زدایی و بحث توسعه زیر ساخت های ورزش روستایی انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۵۵۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان و بیش از ۱۵۰ خانه ورزش از ابتدای سال تا کنون تجهیز شده اند که کار بزرگی بوده و در راستای بحث هم افزایی و همگرایی هیئت توانسته از تمام ظرفیت استان استفاده کند و شعار عدالت محوری که باید به تمام استان در زیر ساخت ها داشته باشیم امروز محقق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: یکی از انقلاب هایی که در زمینه ورزش انجام شد سوله های صالحان بود که در مناطقی انجام شد که محرومیت موج می زد، که این فضا را سپاه ایجاد کرد تا بتوانیم در نقاط مختلف این بحث را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی نیز سوله های ۹ دی کمک بسیاری به ما کرده است که در شهرستان ها احداث و به بهره‌برداری رسید و خوشبختانه حال ورزش استان اصفهان در کنار بسیج و سپاه خوب است و بهره آن را مناطق محروم، روستاها و ورزش قهرمانی استان می برند.

طباطبایی با اشاره به نقش لشگر ۱۴ امام حسین (ع) و نجف اشرف در دوران دفاع مقدس و جنگ گفت: امروز نیز بسیج و سپاه در حوزه های فرهنگی همان نقش را ایفا می کنند و اقداماتی که در زمان جنگ سخت انجام می دادند امروز و در جنگ نرم اجرا می کنند.

تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، انقلابی در روستاها ایجاد کرده است

تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، انقلابی در روستاها ایجاد کرده است

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!