امام جمعه بیرجند: نیروی هوایی ارتش در دفاع از ملت و نظام مصمم است


امام جمعه بیرجند: نیروی هوایی ارتش در دفاع از ملت و نظام مصمم است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نیروی هوایی ارتش 42 سال است که پای حرف خود ایستاده و از ملت و ارزش‌های نظام دفاع می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه همزمان با ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی در دیدار با فرماندهان و کارکنان پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با صداقت خود در روز ۱۹ بهمن با امام راحل دیدار و بیعت کرد که همچنان بر این عهد خود استوار است.

وی گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش با تمام صداقت در سال ۵۷ حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد و دشمن را به ذلت نشاندند و این یک افتخار بزرگ برای ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در مباحث انسان شناسی مشاهده می‌شود که انسان با حیوان در بیش از ۴۰ مورد اختلاف دارد.

وی با بیان اینکه بشر از جهل و نادانی رنج می‌برد گفت: روح عبودیت جز خلقت است که اگر به حق نرسد باطل را پرستش خواهد کرد.

وی بیان کرد: انسان زیبایی را دوست دارد و مشاهده می‌کنید که زیبایی به شکلی چاشنی همه چیز شده است و این را نمی‌توان انکار کرد و زیبایی رمز انواع هنرها است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه زیبایی اصیل این است که اخلاق خود را زیبا کنیم ادامه داد: بهترین زیبایی آن است که انسان به رنگ خداوند متعال دربیاید و تلاش کنید تا رنگ و بوی خدایی بگیرید.

وی گفت: انسان باید خودش را بیافریند به این معنا که انسان فردا را باید خودش خلق و انتخاب کند و همه زیبایی‌ها و راه‌ها به صورت نامتناهی جلوی انسان قرار دارد و این موجود استثنایی باید خودش به وسیله قدرت اختیار یکی از این راه‌ها را انتخاب کند.

وی عنوان کرد: کسی که خدای زیبایی‌ها، حق، علم، خودسازی و عبودیت و بندگی را انتخاب کند زیبا است و ارزش و قیمت انسان بستگی به انتخاب او دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برخی از امرای ارتش قبل از پیروزی انقلاب از همه چیز بریدند و نوکر بیگانه شدند ادامه داد: اما برخی نیروهای ارتش به هیچ وجه حاضر نشدند به مردم و ملت خود خیانت کنند و رنگ و بوی خدایی را انتخاب کردند.

وی گفت: امروز غرب در حال جان کندن است و ملت غرب بیدار شدند و فریاد عدالت سر می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی