گل ریحان 3 هوادار تهران 1/ لیگ یک/ شکست غافلگیرکننده شاگردان عنایتی


گل ریحان 3 هوادار تهران 1/ لیگ یک/ شکست غافلگیرکننده شاگردان عنایتی

تیم صدرنشین هوادار در شرایطی که کمتر کسی پیش بینی شکست آنها در جدال با گل ریحان را می‌کرد، باخت بدموقعی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا عنایتی که با عملکردی موفق طی دیدارهای اخیر در صدر جدول حضور داشتند، در هفته سیزدهم و در حالیکه کمتر کسی پیش بینی می کرد آنها مقابل تیم قعرنشین جدول امتیاز از دست بدهند، با سه گل برابر حریف شکست خوردند.

اصغر مازیار که به تازگی هدایت گل ریحان را برعهده گرفته و به نظر می‌رسد کار دشواری برای خروج آنها از قعر جدول پیش رو داشته باشد، این هفته یک برد بزرگ را نصیب تیمش کرد. آنها در نیمه اول بازی با تک گل بابک لطیفی حریف را شکست دادند اما به نظر می‌رسید رضا عنایتی و تیمش در نیمه دوم این جدال موفق شود شرایط را به سود خود کند.

حملات پردامنه هوادار تهران در نهایت در دقیقه 81 جواب داد و این تیم موفق شد با گل محمدجواد محمدی بازی را به تساوی بکشاند و در آستانه دستیابی به امتیاز از این بازی قرار داشته باشد. با این حال در دقایق پایانی کاملا ورق برای هوادار برگشت و در شرایطی که آنها بعد از گل تساوی در سودای دستیابی به گل بعدی و برتری در این بازی بودند، با غافلگیری بزرگی مواجه شدند و گل دوم را دریافت کردند. این گل در فاصله دقایق کوتاه باقی مانده تا پایان بازی باعث شد تا هوادار بازی انتحاری را در دستور کار قرار دهد اما در روز بدشانسی این تیم در ادامه گل ریحان روی ضدحمله گل سوم را هم به ثمر رساند تا صدرنشین شکست تلخی را این هفته به نام خود ببیند.

با این باخت هوادار تهران تنها به خاطر تفاضل گل بالاتر نسبت به مس کرمان موفق شد صدرنشینی خود را حفظ کند و گل ریحان نیز که هفته آینده باید برابر استقلال خوزستان قرار گیرد، با یک پله صعود قشقایی را راهی پله پانزدهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا