جشن ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد


جشن ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد

زهرا کردستانی گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، جشن میلاد آن حضرت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

«زهرا کردستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، جشن میلاد آن حضرت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت اضافه کرد: این جشن همراه با سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) و نیز اهدا جوایز به اسامی زهرا و فاطمه، بود.


وی بیان کرد: برگزاری مجلس ختم قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه فجر فاطمی است و ثواب قرائت آیات کلام الله مجید به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و روح مطهر امام راحل، هدیه شد.


کردستانی ابراز کرد: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با اولویت تجلیل از مادران شهدا، از سایر برنامه های کانون در دهه فجر فاطمی است که به همین منظور به دیدار خانواده های معظم شهدا رفته و مادران شهدا تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت اظهار کرد: جشن انقلاب یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در ایام الله دهه فجر است که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در روز ۲۲ بهمن اجرا می شود.


وی ادامه داد: در همین راستا با کمک بچه های مسجدی کانون، مسجد فضاسازی و آذین بندی شده و بچه های گروه سرود در حال تمرین هستند تا بتوانند اجرای بهتری در جشن انقلاب داشته باشند.


کردستانی عنوان کرد: علاوه بر این نیز قرار است با کمک بانوان مسجدی آش نذری پخت کرده و سپس درب منازل اهالی روستا توزیع کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی بتوانیم گامی در راستای انتقال پیام انقلاب، آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو