معاون وزارت بهداشت از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد


معاون وزارت بهداشت از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد

اصفهان - ایرنا- معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر از بخش‌های مختلف و طرح‌های در درست اقدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری، روز یکشنبه از روند احداث مجموعه تربیت بدنی این دانشگاه که دستِ‌کم ۳۰ درصد از سالن ورزشی بانوان آن با هزینه حدود چهار میلیارد تومان در حال احداث است، بازدید کرد.

سالن ورزشی میلاد ویژه بانوان و استخر ورزشی ۹ دی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که با همکاری بخش خصوصی، تکمیل و تجهیز شده، دیگر طرحی است که مورد بازدید لاری قرار گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه از بخش‌های مختلف سالن ورزشی شهید موحدی دانشگاه اصفهان شامل بخش ورزش‌های رزمی و تیراندازی، فوتبال و ایروبیک دیدن کرد و در جریان نیازهای این مجموعه برای تکمیل بخش‌های دیگر از جمله سالن بدنسازی و زمین چمن قرار گرفت.

بازدید از روند صنعتی‌سازی سلف مرکزی و خوابگاه‌های میرباقری، کرمانی و میلاد و دیدار با دانشجویان از دیگر برنامه‌های بازدید معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از این دانشگاه بود.

مجموعه خوابگاه‌های خواهران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شامل ۲ ساختمان میلاد و کرمانی با قدمت ۲۰ تا ۲۵ سال دارای ظرفیت یک هزار نفر دانشجوی کارشناسی و خوابگاه شهید میرباقری دارای ظرفیت ۶۵ اتاق برای اسکان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتراست.

سیما سادات لاری در ادامه بازدید خود در نشستی با نمایندگان انجمن‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حاضر شد.

بنا به اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برنامه عصر امروز معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر