آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش به دورترین روستاها و مناطق هستیم


آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش به دورترین روستاها و مناطق هستیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: عزت و عظمتی که به واسطه انقلاب برای ما ایجاد شده است، وصف نشدنی است، از عملکرد ورزش استان راضی هستیم، اما قانع نیستیم و باید کارهای بیشتری انجام شود که می توان با هم افزایی با سازمان های ورزشی آنها را بهتر انجام داد.

سردار مجتبی فدا، امروز (یکشنبه - ۱۹بهمن ماه) در مراسم ارسال تجهیزات ۲۲ خانه ورزش روستایی استان اصفهان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید «عبدالرسول زرین» که در گلستان شهدا برگزار شد، با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب برای ما آن قدر عزت و عظمت آفرید که قابل وصف نیست، در زمان جنگ جهانی دوم مردم ایران تلفات زیادی دادند و شرایط فراهم شد که راه آهن ایران از جنوب به شمال برود تا انگلیسی ها بتوانند به روس ها تدارکات برسانند و کمک کنند و ایران پل پیروزی لقب گرفت، این ظاهر کار بود و روزولت، چرچیل و استالین در کاخ سعد آباد تهران دنیا و غنائم جنگ را تقسیم کردند و با شاه ایران صحبتی نکردند، اما امروز انقلاب ما عظمت و جلوه ای خاص دارد و به ایرانیان هویت بخشیده است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا شرایطی را فراهم آورده است که بهترین ظرفیت با توجه به انجام بازی های بومی و محلی در فضای آزاد و باز است. باید آن را توسعه و تقویت کرد و ظرفیت آن را اضافه کرد.

فدا خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مقابله با افسردگی ایجاد شادابی و نشاط و امید به آینده ورزش است. باید کار و تلاش کنیم و به ویژه در بخش ورزش بانوان در روستاها کار بیشتری کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به ظرفیت سپاه، گفت: ظرفیت خوبی در بسیج در بخش روستاها داریم که می توان از این ظرفیت با تعامل با اداره کل ورزش و جوانان آن را هم افزا کرد و با تقویت یکدیگر اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ایران از نظر تعداد قهرمان ملی و بین المللی چیزی کم ندارد، افزود: یادواره های مختلفی با نام شهدا برگزار می کنیم که می توان در کنار آن گوشه ای از بازی های بومی و محلی را اجرا کرد و شیوه برگزاری یادواره‌ها را می توان تغییر داد، اگر ظرفیتی ایجاد کنیم که بخش اعظم آن مردم را سرگرم و مشغول کند موفق خواهیم بود.

فدا با ابزار رضایت از عملکرد ورزش استان، گفت: شاید راضی باشیم اما قانع نیستیم و بحث توسعه و تجهیز خانه های ورزش روستایی اقدام بسیار ارزنده و خوبی بود و امروز آماده کمک های بیشتر برای بردن ورزش در دورترین روستاها و مناطق هستیم تا در زمینه قهرمان پروری موفق باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...