دولت دوازدهم در شرایط تحریم توسعه زیرساخت‌های کشور را ادامه داد


دولت دوازدهم در شرایط تحریم توسعه زیرساخت‌های کشور را ادامه داد

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: دولت دوازدهم در شرایط جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌های گسترده، علاوه بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و کنترل قیمت‌ها، پروژه های عظیم عمرانی را فراموش نکرد و زیرساخت‌های کشور را ارتقا و توسعه داد.

امیر ستوده‌فر روز یک‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی تکاب افزود: در شرایطی که دشمنان هدف‌گذاری کرده بودند که حتی یک قطره نفت نتوانیم بفروشیم اما در این وضعیت دولت پروژه‌های بزرگ آب، برق و گازرسانی را در کشور اجرا کرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اقتصاد کشور را با تورم ۴۰ درصدی و رشد منفی ۶ درصد تحویل گرفت اظهار داشت: با تدبیرها و اقدام ‌های مناسب و آرام‌سازی جو سیاست خارجی و داخلی، دولت تدبیر و امید توانست بخشی از مشکلات و فشار اقتصادی که به مردم تحمیل شده بود را کاهش داده و بهبود نسبی در شرایط جامعه به‌وجود آورد.

فرماندار تکاب ادامه ‌داد: در دولت دوازدهم آقای روحانی این فشارها تشدید شد و جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان بر علیه ملت ایران آغاز و افزایش قیمت ها بر همه محصولات و زیربخش‌ها تاثیر گذاشت اما دولت با تمام توان تلاش کرد مشکلات اقتصادی مردم کاهش یابد.

ستوده‌فر بیان‌ کرد: دولت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تشدید تحریم‌ها، اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و توسعه عمرانی و زیرساختی کشور انجام داد.

وی اضافه ‌کرد: دولت تدبیر و امید در شرایط سخت جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه پنج ‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای احیا دریاچه ارومیه هزینه کرد که کار بسیار عظیمی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طرح آسفالت معابر روستای "تمای" بخش مرکزی تکاب به طول ۹ کیلومتر با ۹ میلیارد ریال هزینه امروز باحضور فرماندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

برای تکمیل این پروژه عمرانی و زیرساختی بیش از هفت هزار متر مربع طرح هادی و آسفالت‌ریزی اجرا شده و با بهره برداری از آن ۱۲۵ خانوار ساکن این روستا از خدمات و امکانات زیربنایی و مناسب بهره‌مند شدند.

همچنین به‌همین مناسبت طرح خدماتی مانیتورینگ معادن تکاب و پایش حمل مواد معدنی در هفت کیلومتری محور تکاب - بیجار افتتاح شد .

این طرح با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه توسط شهرداری تکاب و با مشارکت اداره صنعت، معدن و تجارت و خانه معدن احداث و راه‌اندازی شده و با بهره برداری از آن نظارت و پایش فعالیت‌ها و تولیدات مواد معدنی افزایش و میزان برداشت از معادن، حمل بار و سهم شهرستان تکاب از حقوق دولتی شفاف و عمر جاده‌های شهرستان ارتقا خواهد یافت.

همچنین به مناسبت دهه فجر ۵۵ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۲۲ میلیارد ریال هزینه در روستاهای تکاب به متقاضیان واگذار شد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم‌زمان با دهه‌فجر ۲۲۷ میلیارد ریال طرح مختلف توسعه‌ای در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی