مازیار: حرکت رو به جلوی گل ریحان آغاز شده است


مازیار: حرکت رو به جلوی گل ریحان آغاز شده است

سرمربی گل ریحان معتقد است که حرکت رو به جلوی تیمش آغاز شده و از بازیکنانش که تمامی نکات لازم را در زمین اجرا کردند راضی است.

به گزارش ورزش سه؛ شاگردان اصغر مازیار در گل ریحان، دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند، تیم هوادار، صدرنشین لیگ دسته یک را در هفته سیزدهم با نتیجه سه بر یک شکست دهند. آنها در حالی این پیروزی بزرگ را کسب کردند که در پنج هفته اخیر، متحمل چهار شکست شده بودند و یک بازی را هم با نتیجه مساوی به پایان رسانده بودند. صحبت های سرمربی گل ریحان در مورد این پیروزی را بخوانید:

بازیکنانم امروز با غیرت بازی کردند

بازیکنانم امروز واقعا با غیرت بازی کردند و دست آنها را می بوسم. آنها به خوبی برنامه های ویژه و نکاتی که به آنها گفته بودیم را در زمین انجام دادند.

حرکت رو به جلوی گل ریحان آغاز شده است

حرکت رو به جلوی گل ریحان آغاز شده است. از اینکه با گروهی کار می کنم که با وجود ده نفره شدن، یک نیمه به تمام نکات گوش داده و در نهایت پیروز شدند، خیلی خوشحال هستم.

نباید با یک برد مغرور شویم

این دیدار تمام شده و نباید با یک برد مغرور شویم. تمام تمرکزمان باید به دیدارهای آینده باشد. تیم ما نیاز به ترمیم دارد و امیدوارم که با حرکت رو به جلوی مان ادامه دار باشد.

داور در صحنه اخراج سخت گیری کرد

قصد اعتراض به داوران را ندارم ولی تقاضای من این است که عدالت رعایت شود. در مورد اخراج امیری به نظر من، کارت زرد اول درست بود اما در اخطار دوم داور سخت گیری کرد و می توانست بازیکن مان را اخراج نکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !