رسمی ؛ پدیده لیگ یک ، پرسپولیسی شد


رسمی ؛ پدیده لیگ یک ، پرسپولیسی شد

عارف محمد علیپور ،کاپیتان پیشین تیم ملی نوجوانان و بازیکن فصل پیش تیم فجر سپاسی که در تیم منتخب لیگ یک هم قرار گرفته بود ، با قراردادی به تیم امید پرسپولیس پیوست. نوشته رسمی ؛ پدیده لیگ یک ، پرسپولیسی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رسمی ؛ پدیده لیگ یک ، پرسپولیسی شد

پیوستن عارف محمد علیپور به تیم امید پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۰
رسمی ؛ پدیده لیگ یک ، پرسپولیسی شد

عارف محمد علیپور ،کاپیتان پیشین تیم ملی نوجوانان و بازیکن فصل پیش تیم فجر سپاسی که در تیم منتخب لیگ یک هم قرار گرفته بود ، با قراردادی به تیم امید پرسپولیس پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عارف محمد علیپور ، مدافع جوانی که فصل قبل در تیم فجر سپاسی شیراز درخشش قابل قبولی داشت و در تیم منتخب فصل لیگ یک قرار گرفته بود ، در ابتدای این فصل به پیکان پیوست اما در آنجا به او بازی نرسید و حالا به پرسپولیس پیوسته تا در تیم امید های پرسپولیس خودش را ثابت کند و به تیم اصلی برساند.
علیپور مازندرانی ، سال ۹۵ و بعد از درخشش در تیم نوجوانان به عنوان کاپیتان ، به پرسپولیس پیوست اما خیلی سریع با نظر برانکو از این تیم جدا شد و به تیم های دیگر رفت و در ملوان و نساجی هم بازی کرد.
عارف محمد علیپور ، روز جمعه در لیست بازی پرسپولیس در لیگ امید ها حضور داشت و اما شماره ۱۸ پرسپولیس در این دیدار ، بازی نکرد.
گفتنی است که نقل و انتقالات پایه های تهران مدتی است که شروع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید