15 پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل در حال اجراست


15 پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل در حال اجراست

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر 15 پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان اردبیل در حال اجراست.


دولت لطفی در آیین افتتاح مدرسه شهید یوسف اصلانی در شهرک سبلان اردبیل اظهار کرد: با حضور استاندار اردبیل، فرماندار شهرستان اردبیل و مسئولان در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید یوسف اصلانی در شهرک سبلان هستیم که قطعا با بهره‌برداری از این پروژه کمبود فضای آموزشی در این منطقه رفع خواهد شد.


وی تصریح کرد: ما تلاش کردیم تا این فضای آموزشی را نیز به مانند سایر واحدهای آموزشی به شکل استاندارد احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم تا نسل آینده تحصیل خود را در این فضای آموزشی استاندارد و مناسب انجام دهند.


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های بی‌شائبه استاندار اردبیل از حوزه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در ساخت و بهسازی واحدهای آموزشی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 20 پروژه در قالب 74 کلاس درس در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.


لطفی افتتاح این پروژه‌ها را نتیجه پشتیبانی و حمایت‌های استاندار اردبیل و فرمانداران در مناطق مختلف اعلام کرد و افزود: در کنار افتتاح فضاهای آموزشی،‌ نسبت به استانداردسازی 247 مدرسه در یک سال اخیر اقدام کردیم که در این مدارس سعی شده با جمع‌آوری بخاری‌های گازی و نفتی زمینه استفاده از سیستم پکیچ فراهم آید.


وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: حصارکشی و محوطه‌سازی پنج مدرسه و آسفالت محوطه 20 واحد آموزشی به انجام رسیده که همزمان با پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شاهد بهره‌برداری از آنها هستیم.


لطفی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 45 میلیارد تومان نوسازی و تجهیز مدارس هزینه کرده و همچنان احداث واحدهای آموزشی نیمه‌تمام در اولویت این اداره کل است.
وی بیان کرد: در شهرستان اردبیل احداث 15 واحد آموزشی در حال اجراست که برای اجرای آنها تاکنون 30 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


لطفی ادامه داد: امروز در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر پنج پروژه از این پروژه‌های مدرسه‌سازی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که شامل 36 کلاس درس است و برای اجرای این پروژه‌ها 15 میلیارد تومان هزینه شده است.


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: برای احداث مدرسه شهید یوسف اصلانی در شهرک سبلان اردبیل از محل تخریب و بازسازی بیش از 7.5 میلیارد تومان هزینه کردیم تا در زیربنای دو هزار و 500 متر مربع و شامل 12 کلاس درس، ‌کارگاه‌ها،‌ اتاق‌ها و سالن اجتماعات متعدد و نمازخانه این پروژه آماده شده تا با استانداردسازی تجهیزات و امکانات فضای آموزشی مورد نظر در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل