مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در خوی افتتاح شد


مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در خوی افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- ساختمان مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ارمغان امید فردا با مشارکت خیران و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امروز، یکشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان خوی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در آیینی به همین مناسبت گفت: این مرکز که با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال خیران این شهرستان احداث شده از مراکز منحصر به فرد در سطح کشور و استان است که برای نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست به همت خیران این شهرستان ساخته شده است.

سعیدفریور با اشاره به خدمات موثر این مرکز به کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در این مرکز برای ۳۰ کودک و نوجوان در رده های سنی مختلف انواع امکانات از جمله پوشاک، مکان خواب و استراحت و تحصیل به صورت رایگان فراهم شده است.

فرماندار خوی نیز در این آیین گفت: این شهرستان سرآمد فعالیت های نیکوکارانه در حوزه های مختلف خیریه بوده و نیکوکاران این شهرستان در سطح کشور در این امور همواره دارای رتبه‌های ممتاز هستند.

حسین عباسی افزود: هر قدم و کار خیری که در راه رضای خدا برای این مردم انجام بپذیرد، در سطح جامعه ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مرکز ارمغان امیدفردا در زمینی به مساحت چهار هزار و ۷۰۰ متر مربع و با ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است؛ در این مرکز ۳۰ کودک و نوجوان پسر بی سرپرست و بدسرپرست در سه رده سنی سه تا ۶، ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال نگهداری می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟