پروژه های عمرانی بخش مرکزی اردبیل به صورت مستمر انجام می شود


پروژه های عمرانی بخش مرکزی اردبیل به صورت مستمر انجام می شود

بخشدار مرکزی اردبیل گفت: پروژه های عمرانی بخش مرکزی اردبیل به صورت مستمر انجام می شود

علی عاشوری بخشدار مرکزی اردبیل ظهر امروز در جلسه نشست مشورتی دهیاران با حضور برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در پاسداری از خون شهدا و ادامه راهشان پیروزمند باشیم .

وی با اشاره به افتتاح پروژه ها در بخش مرکزی خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی بخش با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان انجام رسیده است به طوری که علاوه بر این ۳۴ میلیارد تومان، از محل اعتبارات ساخت مسکن محرومین بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان وام بلاعوض و تسهیلات کم بهره در اختیار روستاییان قرار گرفته است .

بخشدار مرکزی اردبیل با اشاره به انقباضات بودجه ای ادامه داد: حدود ۱۰ میلیارد پروژه های عمران روستایی توسط بنیاد مسکن و دهیاری انجام گرفته و در حوزه راهداری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آسفالت جاده و معابر و لکه گیری انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار گفت: با اتکا به پتانسیل های داخلی و سرمایه های کشور حدود ۱۲۰۰ شغل با سرمایه‌گذاری بالای ۷۰۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی ایجاد شده است . همچنین پیش بینی می شود طرح های در دست اجرا نیز تا هفته دولت به بهره برداری می رسد .

عاشوری با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: از امروز برنامه ریزی های دقیق برای اجرای هر چه باشکوه تر و بدون کم و کاست انتخابات در دستور کار می باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر