جشن ازدواج آسان در فجر فاطمی برگزار شد 


جشن ازدواج آسان در فجر فاطمی برگزار شد 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه فجر با کمک کانون فرهنگی هنری شهید باکری و با مشارکت بسیج جامعه زنان و سپاه شهرستان رودبار جنوب، جشن ازدواج آسان برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه فجر با کمک کانون فرهنگی هنری شهید باکری و با مشارکت بسیج جامعه زنان و سپاه شهرستان رودبار جنوب، جشن ازدواج آسان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این جشن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب برگزار شده و در همین راستا تعداد ۲۵ زوج در قالب جشن ازدواج فاطمی راهی خانه بخت شدند.


وی بیان کرد: بخشی از هزینه های برپایی این جشن به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری تامین شده و علاوه بر این نیز با مشارکت بچه های مسجدی غذای گرم تهیه و در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و در پایان جشن در بین شرکت کنندگان توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: جشن ازدواج فاطمی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگرفته از سیره حضرت زهرا (س) برگزار شد چرا که امروزه یکی از معضلات و موانع بر سر راه ازدواج، تجمل گرایی و صرف هزینه های گزاف در برپایی مجالس ازدواج است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای ازدواج جوانان ما است پس می طلبد جوانان ما با سبک زندگی و سیره این بزرگواران آشنا شوند.


وی در خاتمه تاکید کرد: اگر سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج پیدا کند شاهد ازدواج های پایدار تر و کاهش آمار طلاق در جامعه می شویم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این افراد از خدمت سربازی معاف شدند