چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد


چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

یاسو- ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 با سواری اپتیما یک کشته و چهار مصدوم در پی داشت.

جهانبخش وحدت نژاد روز یکشنبه اظهار داشت: ساعت ۵ عصر امروز طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با سواری اوپتیما در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان ( روستای بادمگان ) بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به دلیل شدت حادثه یک نفر در دم جان سپرد.

وحدت نژاد بیان کرد: به محض رسیدن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، همه مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مردم سرمایه های اجتماعی پلیس هستند

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه مردم سرمایه های اجتماعی پلیس هستند گفت: باید در حفظ این سرمایه بیشتر تلاش کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که در میان سایر بخش های حاکمیت نزدیک ترین سطح تعامل و برخورد را با مردم دارد، لازم است در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بیشترین توجه را به مردم داشته باشد.

سرهنگ ًسهام صالحی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند لذا می بایست این سرمایه عظیم اجتماعی را محفوظ نگه داریم و با برخورد نامناسب منجر به رنجیدن خاطر آنها نشویم.

صالحی در ادامه تصریح کرد: این عصر عصرنوین اجتماعی است و جامعه مانند یک ساختمان شیشه ای است که توسط همه مردم دیده می‌شود و در این عصر که عصر انفجار اطلاعات است، رسانه ها نیروهای محرک در روند توسعه جامعه هستند که میتوانند زیرساخت های فکری فرهنگی مناسب را در جوامع رواج دهند..

تقدیر رئیس اداره بازرسی ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز کشور از مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره بازرسی ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز کشور در بازرسی از تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از زحمات خالصانه و همکاری خوب مدیرکل ان تشکر و قدردانی کرد.

احمد شرفا رئیس اداره بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با حضور در تعزیرات استان و بازرسی از پرونده ها در شعب قاچاق کالا و ارز ، از عملکرد این اداره کل ویژه از زحمات خالصانه و بی شائبه مدیرکل تعزیرات حکومتی و همکاران قدردانی کردند.

براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات کهکیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی و روند اجرای پرونده ها در سال ۹۸ و ۹۹ ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر