دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است


دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ دینی و انقلابی را در کشور طنین انداز کرد که دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین این دستاوردهای ارزشمند است.

" سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی " روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر شهرستان خنداب افزود: جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که برای پاسداشت شهدا باید صادقانه خدمتگزار مردم بود.

وی تاکید کرد: وجود جوانان خوش فکر، خلاق، مبتکر و انقلابی سرمایه‌ای بزرگ برای کشور محسوب می شود که باید از این سرمایه عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنیم. فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: دشمن اکنون با هدفگذاری سفره اقتصادی مردم در تلاش است که بین ملت بزرگ ایران و کارگزاران نظام شکاف ایجاد کند که باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

کریمی تاکید کرد: دشمنان نظام همواره به دنبال ناکارآمد جلوه دادن اسلام و انقلاب هستند و تاکنون در تمام راهبردها با شکست سنگین مواجه شدند.

وی یادآور شد: عملکرد چهل و دو ساله نظام نشان می‌دهد در سایه سار تفکر انقلابی موفقیت‌های چشمگیری حاصل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان، ایجاد امید و انگیزه برای جوانان را یک ضرورت دانست و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید با جهش انقلابی و با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در راستای اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی گام های موثری برداشت.

کریمی بیان کرد: مسکن برخی از رزمندگان بسیجی در مناطق کم برخوردار ساخته شده که وضعیت مناسبی ندارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با ورود گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، ارائه تسهیلات و آورده های خود رزمندگان، ساماندهی مسکن رزمندگان مدنظر قرار گرفته و امید است با همکاری و مشارکت تمام دستگاه های ذیربط در کوتاه مدت اقدامات اثربخشی در این راستا انجام دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان، مهمترین اولویت سپاه پاسداران را محرومیت زدایی و ریشه کنی فقر در جامعه به ویژه مناطق کم برخوردار عنوان کرد و گفت: رفع آسیب های اجتماعی جامعه و در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار با محوریت قرارگاه جوادالائمه اقدامات ویژه ای صورت می گیرد.

کریمی ادامه داد: محوریت اقدامات قرارگاه جوادالائمه در سپاه، ارائه مشاوره های تخصصی و اقدامات اثرگذار اجتماعی برای رفع مشکلات قضائی ، اعتیاد، طلاق و سایر آسیب ها است که در ابعاد مختلف با جدیت پیگیری می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب نیز در این آیین گفت: حضرت امام(ره) از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی با محوریت بسیج مردمی انقلاب را بیمه کرد و امروز بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در کشور شاهد آن هستیم به برکت بسیج مردمی است.

سرهنگ پاسدار " محسن صادقی" افزود: عمده فعالیت‌های بسیج شهرستان با محوریت محرومیت زدایی و توجه به اقشار ضعیف است که به شکل روستایی اقدامات را متمرکز کرده ایم.

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال بیش از ۱۲۰ برنامه در سطح شهرستان به همت بسیج و سپاه انجام می شود که توجه به مسکن رزمندگان بسیجی از مهمترین اقدامات است.

فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج خنداب با بیان اینکه ساخت ۱۳ واحد مسکونی برای رزمندگان در دستور کار قرار دارد، گفت: امید است در کوتاه ترین زمان بتوانیم مسکن در اختیار آنها قرار دهیم که نیاز است دستگاه های مسئول در این اقدام مارا همیاری کنند.

صادقی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۶ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی و مشارکت دستگاه‌ها تحویل شده و سعی داریم با برنامه ریزی ها در سال آینده بیش از ۳۰ واحد مسکونی در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تهیه و توزیع بسته های معیشتی در دستور کار بوده که تا به امروز بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ بسته در سطح شهرستان توزیع شده و امروز در ایام الله دهه فجر ۵۰۰ بسته دیگر نیز توزیع خواهد شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: راه اندازی مراکز مشاوره تخصصی با همکاری دادگستری است که امروز ۶ مرکز راه اندازی شد و به دنبال این هستیم آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

صادقی افزود: اقدامات مبارزه با بیماری کرونا طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی نیز با جدیت دنبال می شود که در این راستا بیش از ۳۹ تیم تخصصی تشکیل شده که بیش از ۵۰۰ بسیجی در این طرح مشارکت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا