اسکار دستاوردهای علمی و فنی 2021 به یک ایرانی می‌رسد


اسکار دستاوردهای علمی و فنی 2021 به یک ایرانی می‌رسد

دکتر بابک بهشتی استاد موسسه فناوری نیویورک یکی از دریافت کنندگان اسکار دستاوردهای علمی و فنی در سال 2021 خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست ۱۷ دستاورد علمی و فنی ایجاد شده توسط ۵۵ شخص و دو کمپانی را به عنوان دریافت کنندگان جوایز اسکار علمی و فنی ۲۰۲۱ اعلام کرد.

دکتر بابک بهشتی، استاد ایرانی‌تبار موسسه فناوری نیویورک به همراه «اسکات روبیتیل» به دلیل دستاورد در حوزه ـ «ماژول همگام سازی و ضبط» با عنوان کامل انگلیسی (compact, stand-alone, phase-accurate genlock synchronization and recording module) یکی از دریافت کنندگان جایزه و گواهینامه آکادمی اسکار در حوزه علمی و فنی خواهد بود.

مراسم اعطای جوایز اسکار علمی و فنی روز ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جوایز اسکار علمی و فنی از سال ۱۹۳۱ و همزمان با چهارمین دوره جوایز آکادمی به افراد یا موسساتی تعلق میگیرد که دستاورد مهم و قابل توجهی در راستای پیشبرد سینما و تصاویر متحرک به ثبت رسانده باشند.

دکتر بابک بهشتی استاد و رئیس کالج علوم مهندسی و کامپیوتر موسسه فناوری نیویورک است که دارای بیش از ۳ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این استاد ایرانی ‌تبار بیش از ۳۰ سال است که در موسسه فناوری نیویورک به صورت تمام وقت فعال است و دستاوردهای چشمگیری به ویژه در حوزه تکنولوژِی بی سیم (وایرلس) داشته است.

کد خبر 583754

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر