افزایش تفنگداران آمریکا در سوریه


افزایش تفنگداران آمریکا در سوریه

خبرگزاری آریا- آمریکا برای ایجاد پایگاه‌های جدید در حومه الحسکه، تعداد دیگری از نیرو‌های خود را به همراه مقادیری تسلیحات و تجهیزات وارد سوریه کرد.

افزایش تفنگداران آمریکا در سوریه
خبرگزاری آریا- آمریکا برای ایجاد پایگاه‌های جدید در حومه الحسکه، تعداد دیگری از نیرو‌های خود را به همراه مقادیری تسلیحات و تجهیزات وارد سوریه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون الاخباریه سوریه،آمریکا برای ایجاد پایگاه‌های جدید در حومه الحسکه، تعداد دیگری از نیرو‌های خود را به همراه مقادیری تسلیحات و تجهیزات وارد سوریه کرد.
نیرو‌های اشغالگر آمریکایی تعدادی از نیرو‌ها و مقادیری از تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را از عراق وارد سوریه کردند. این افراد و تجهیزات وارد منطقه الشدادی در حومه جنوبی الحسکه شدند.
منابع ویژه اعلام کردند سه بالگرد نیرو‌های آمریکایی که از عراق آمده بودند در پایگاه غیرقانونی در الشدادی فرود آمدند. این بالگرد‌ها حامل پانزده تن از تفنگداران دریایی آمریکا با تجهیزات کامل بودند.
آمریکا این نیرو‌ها و تجهیزات را در چارچوب تلاش برای ایجاد پایگاه‌های جدید در حومه الحسکه وارد سوریه می‌کند.
نیرو‌های آمریکایی درحال احداث پایگاه نظامی در حومه الحسکه واقع در شمال شرق این کشور هستند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)نیز پیشتر از ورود نیرو‌های آمریکایی به منطقه «الیعربیه» واقع در حومه شرقی الحسکه برای احداث یک پایگاه جدید خبر داده بود.
بنابر اعلام منابع محلی، کاروان‌های حامل محموله‌های لجستیک و مهمات به این پایگاه منتقل شده است.
این منابع افزودند: نیرو‌های آمریکایی 10 نفربر وارد شهر المالکیه واقع در شمال شرق الحسکه کردند تا به منطقه الیعربیه که در مرز با عراق واقع شده، ارسال کنند.
براساس این گزارش، نیرو‌های آمریکایی درحال آماده کردن این پایگاه نظامی هستند تا حضور غیرقانونی خود را که با هدف سرقت نفت و ذخایر زیر زمینی سوریه است، تقویت کنند.
سوریه در 9 سال گذشته شاهد حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده ازسوی کشور‌های غربی- عربی است که تاکنون صد‌ها هزار کشته و میلیون‌ها آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.
نیرو‌های آمریکایی و گروه موسوم به نیرو‌های دمکراتیک سوریه (قسد) هم پیمان با آنها، بخش عمده‌ای از میدان‌های نفتی در منطقه الجزیره در سوریه در دو استان الحسکه و دیرالزور را در اختیار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس