الکل بازی حامد بهداد و باران کوثری + فیلم


الکل بازی حامد بهداد و باران کوثری + فیلم

رکنا: حامد بهداد و باران کوثری با حضور در نشست خبری فیلم گیج گاه درکاخ جشنواره فیلم فجر دوباره حاشیه ساز شدند.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: در نشست خبری فیلم گیج گاه که در برج میلاد برگزار شد،عوامل این فیلم سینمایی نیز حضور پیدا کردند.در ابتدای نشست خبری بود که باران کوثری و حامد بهداد در کناریکدیگر نشستند و در همان دقایق حامد بهداد دست های باران کوثری را با الکل ضدعفونی کرد و سپس نوبت به باران کوثری بود که این کار را انجام دهد.اما شوخی های کرونایی این دوبازیگر به اینجا ختم نشد و باران کوثری ماسکی را روی تابلویی که مقابل قرار داشت گذاشت.

فیلم گیجاه یک طنز متفاوت

گیج‌گاه فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است. تهیه کنندگی کار بر عهده حنیف سروری و ولی‌الله مدنی بوده و حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور از بازیگران این فیلم می‌باشند. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آئیش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، محمد الهی حصاری، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده، حسن رضایی، رضا صفایی پور، علی راد از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!