راه اندازی ستاد عملیات فصل بندگی باهدف اجرای برنامه‌ در ماه های رجب، شعبان و رمضان


راه اندازی ستاد عملیات فصل بندگی باهدف اجرای برنامه‌ در ماه های  رجب، شعبان و رمضان

ستاد عملیات فصل بندگی با موضوع ماه‌های رجب،شعبان و رمضان باهدف طراحی و اجرای برنامه‌های مناسبتی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بر اساس مصوبات جلسه مشترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل ستاد عملیات فصل بندگی موردتوافق قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد ستاد عملیات فصل بندگی باهدف طراحی و اجرای برنامه‌های مناسبتی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان تشکیل گردد. در این ستاد علاوه بر کارگروه‌های مختلف با مسئولیت بخش‌های ستادی سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های وابسته به آن، از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دینی و فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فراگیر در سطوح مختلف ملی منطقه استانی و شهرستانی استفاده خواهد شد.

از مهم‌ترین تصمیمات اتخاذشده می‌توان به استقرار دبیرخانه ستاد عملیات فصل بندگی در سازمان دارالقرآن الکریم و محوریت این سازمان در طراحی و رصد ویژه‌برنامه‌های ماه‌های رجب، شعبان و رمضان اشاره کرد.

توجه به شاخص معنویت به‌عنوان مهم‌ترین نیاز اجتماعی به‌ویژه در شرایط کنونی در محتوای برنامه‌ها و اجرای منسجم و هم‌افزای آن‌ها از مهم‌ترین تأکیدات موردتوافق در این جلسه بود.

در این جلسه که مدیران مرتبط از هر دو مجموعه نیز حضور داشتند مسئول دبیرخانه ستاد عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و معاون برنامه‌ریزی سازمان دارالقرآن الکریم مأموریت یافتند که نسبت به برگزاری جلسات کارشناسی و طراحی ویژه‌برنامه‌های فصل بندگی اقدام نمایند.

خاطرنشان می‌سازد سازمان تبلیغات اسلامی از سال گذشته تاکنون با راه‌اندازی ستاد عملیات ویژه اقدام به طراحی و اجرای منسجم و فراگیر برنامه‌های مختلف با تشکیل کارگروه‌های تخصصی می‌نمایند که می‌توان به عملیات رمضان، عملیات محرم و صفر و عملیات بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

مسئولیت کارگروه قرآن ستاد عملیات‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف بر عهده سازمان دارالقرآن الکریم بوده است.

با توجه به جایگاه محوری قرآن کریم در مناسبت‌های رجب، شعبان و رمضان سازمان دارالقرآن الکریم به‌عنوان محور ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت این ماه‌های معنوی تعیین‌شده که دیگر بخش‌های سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان کارگروه‌های معین در این زمینه فعالیت و همکاری همه‌جانبه خواهند داشت.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید