درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود


درگذشت حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود، گفت: آن مرحوم برای نشر علوم دینی بسیار تلاش کرد .

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی قاضی‌عسکر» در آئین یادبود معاون فقید امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری که امروز جمعه (17 بهمن ماه) درامامزاده سیدابراهیم زنجان برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی از علمای اندیشمند و بسیار متبحر بود، اظهار داشت: آن مرحوم سال‌ها در ماموریت ها و سفرهای خارجی با حضور در محافل و اجتماعات مختلف اقدامات شایانی انجام داد و فعالیت ایشان تأثیرگذار و جریان ساز بود.


نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه حجت‌الاسلام مظلومی فردی اندیشمند و صاحب نظر در حوزهای فرهنگی و تبلیغی بود و انتظار این بود که به درجات عالی برسد، تصریح کرد: ایشان از جمله روحانیانی بود که با سواد روز و رسانه‌ آشنایی داشت و این موارد از امتیازات و شایستگی‌‌های آن مرحوم بود.


وی با تاکید بر اینکه از دست دادن حجت‌الاسلام مظلومی در بعثه مصیبت و خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود، تصریح کرد: این مصیبت بزرگ را من به مردم زنجان و خانواده و علمای این شهر تسلیت گفته و یاد و خاطره وی را گرامی میداریم.


حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به اینکه آن مرحوم برای نشرعلوم دینی بسیار تلاش کرد، ادامه داد: فعالیت‌های ایشان در استرالیا و کشورهای آسیای جنوب شرقی بسیار بزرگ و با اهمیت بود.


وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین مظلومی در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی را به قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی کرد، گفت: ایشان از چهره‌های مؤثر در قلمروهای حج و زیارت و اربعین و فعالیت‌های بین المللی به شمار می‌رفت.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی