آغاز مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان


آغاز مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان

مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان از عصر روز گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته (کاتا) بانوان کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از عصر دیروز ۱۹ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شد.

مهسا افسانه، نگین باقری، فاطمه صادقی، حدیث جمال، فاطمه ایمانی و زینب سادات حسینی در این مرحله از اردو دعوت شدند، و تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام می دهند.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان روز گذشته وارد اردو شدند تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از امروز آغاز گردد.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی بانوان، این مرحله از اردو تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کاتا بانوان کشورمان تمرینات خود را هر روز در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهند کرد.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کاتا بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت های کاراته وان مراکش و پاریس که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک