امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ورزش های دانشگاهی و فدراسیون پرورش اندام


امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ورزش های دانشگاهی و فدراسیون پرورش اندام

با هدف توسعه و گسترش رشته بدنسازی و پرورش اندام، پاورلیفتینگ در دانشگاه ها تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون پرورش اندام به امضا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی فی مابین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون پرورش اندام برای استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی، آموزشی و ارتقا رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ در دانشگاه ها در ابعاد همگانی و قهرمانی تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه برگزاری دوره های مربیگری، داوری و کارگاه های آموزشی توسط فدراسیون و هیأت های ورزش های دانشگاهی در مراکز استان ها برای اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و برگزاری مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک و پاورلیفتینگ دانشگاه ها به امضا رسید.

همچنین برگزاری دوره های مربیگری پرورش اندام، برگزاری یک دوره کلاس بین المللی پرورش اندام، برگزاری دوره بدنسازی Conditioning 3، برگزاری دوره های مربیگری و داوری مچ اندازی، برگزاری دوره های پاورلیفتینگ داوری و مربیگری، برگزاری یک دوره مربیگری بین المللی پاورلیفتینگ، برگزاری یک دوره داوری بین المللی پاورلیفتینگ، برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی با همکاری دو فدراسیون، برگزاری دوره های مربیگری کار با دستگاه های ورزشی و نسخه نویسی و برگزاری دوره های علم تمرین و تغذیه ورزشی مخصوص رشته پرورش اندام و پاورلیفتینگ برای آقایان و خانم ها مورد توافق رسید.

این تفاهم نامه همکاری میان هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل این فدراسیون به امضا رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان