افتتاح 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه


افتتاح 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه

با حضور استاندار زنجان 46 طرح عمرانی در شهرستان سلطانیه به بهره‌برداری رسید.

فتح‌الله حقیقی روز گذشته (۱۹ بهمن‌ماه) در سفر به شهرستان سلطانیه که به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر انجام شد، ۴۶ طرح عمرانی با اعتبار ۲۳۵۳ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

همچنین با حضور استاندار زنجان دو طرح اقتصاد مقاومتی نیز با اعتبار ۱۲ هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال در سلطانیه به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۲۲۰ نفر شغل به طور مستقیم و ۴۷ شغل نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

از دیگر پروژه‌های افتتاحی نماینده عالی دولت در استان زنجان در سفر به سلطانیه می‌توان به راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی سلطانیه و افتتاح دبستان شش کلاسه بقیه‌الله‌ اعظم این شهرستان اشاره کرد.

دیدار با خانواده شهید کریم عباسی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های تحت حمایت نهادهای حمایتی و دیدار با امام جمعه این شهر، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان سلطانیه بود.

گفتنی است، در دهه‌فجر امسال پروژه‌های ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۷۵۰ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح یا کلنگ‌زنی می شود که این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲۷۶۱ نفر را به صورت مستقیم و ۲۶۰۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است