محدودیت‌های ترافیکی در جاده ایلام - سرابله لغو شد


محدودیت‌های ترافیکی در جاده ایلام - سرابله لغو شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از لغو انسداد مسیر ارتباطی ایلام - سرابله تا اطلاع ثانوی خبر داد.

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محور ارتباطی که قرار بود از اوایل هفته جاری به علت انجام عملیات راهسازی به مدت ۶ روز مسدود شود با توجه به بارندگی های شدید و نامساعد بودن هوا به زمان دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در این مسیر بدون هیچ گونه مشکلی جریان دارد، افزود: با توجه به بارش های شدید باران طی روزهای گذشته در اکثر مناطق تمام راه های مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با ۲۰۰ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی را در نقاط مختلف جاده ای بر عهده دارند.

دلخواه تاکید کرد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

دلخواه تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

محور ۱۶۷ کیلومتری کرمانشاه - چرداول - ایلام موسوم به جاده حمیل و محور قدیمی ایلام - ایوان - کرمانشاه ۲ مسیر ارتباط جاده‌ای ایلام - کرمانشاه محسوب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک