نهادینه کردن شاخص های اصالت بخش از رسالت دانشگاه‌ها است


نهادینه کردن شاخص های اصالت بخش از رسالت دانشگاه‌ها است

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: یکی از رسالت های این دانشگاه فرهنگ سازی و نهادینه کردن شاخص های اصالت بخش است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

حسن مروتی روز دوشنبه در آیین رونمایی از سرود دانشگاه آیت الله بروجردی با عنوان " ماهتاب غرب ایران" افزود: یکی از مباحث مهم در سازمان ها موضوع تعلق سازمانی است و به طور قطع یکی از شاخص های مهم هر دانشگاهی تاکید بر المان های هویت بخش و اصالت بخش آن است.

وی اظهار داشت: در همین راستا یکی از رسالت های دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) فرهنگ سازی و نهادینه کردن شاخص های اصالت بخش این مکان فاخر است که تهیه سرود ویژه دانشگاه یکی از گام های مهم در این راستا خواهد بود.

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی بیان کرد: با توجه با شعار محوری دانشگاه مبنی بر جامعه محوری، مسوولیت پذیری اجتماعی یکی از محور های اصلی سند چشم انداز دانشگاه است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: رونمایی از سرود دانشگاه حضرت آیت الله بروجردی با عنوان "ماهتاب غرب ایران" همزمان با چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اقدامی ارزشمند است.

نادر ارجمندی ادامه داد: تولید این قبیل اثار فرهنگی می تواند کمک شایانی به ارتقا فرهنگ و هنر منطقه داشته باشد و نیز می توانند سر لوحه دستگاه ها و سازمان های دیگر جهت معرفی فرهنگ غنی مردمان نیک اندیش منطقه قرار گیرد.

محمد زالی تهیه کننده کلیپ سرود دانشگاه آیت الله بروجردی یادآور شد: یکی از موضوعات جدی در عصر حاضر بازسازی هویت یک سازمان می باشد و بازسازی هویت، یک فرآیند و پروسه است و نمی توان آن را در قالب پروژه تعریف کرد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل های بسیار مثبت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) و همچنین قابلیت منحصر به فرد شهر بروجرد، زمینه هویت سازی در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) به شایستگی وجود دارد.

در این مراسم از عوامل تولید این اثر فاخر که ضمن معرفی فرهنگ و مشاهیر بروجرد به جایگاه و رسالت والای دانشگاه اشاره دارد و موجب بالابردن غرور ملی می شود با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

دانشگاه آیت الله بروجردی از سال ۱۳۸۵ عملا شروع به کار کرده است و از آن زمان تا کنون توانسته با چهار هزارو ۳۰۰ دانشجو جذب و سه دانشکده ایجاد کند.

حدود ۵۰ درصد این تعداد در دانشکده علوم انسانی و مابقی در۲ دانشکده علوم پایه و دانشکده فنی و مهندسی به تحصیل مشغول هستند، این واحد دانشگاهی هم اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی و ۶ خوابگاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان ماندنی شدند